Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kattenliefhebbers: wie heeft er zin???

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kattenliefhebbers: wie heeft er zin???
    Posted: 17 Februari 2023 om 17:32
Ik heb het interweb af lopen struinen naar een project om weer mee te starten............. en ik heb iets leuks gevonden. Een oude crochet along uit 2019.


Het zijn 20 kleine blokken en 1 groot blok in de C2C techniek. Voor mij een nieuwe techniek, maar er staat in de blogpost van het 1e blok een video hoe je het gehele blok moet haken. Ik heb alle patronen gedownload en je kunt deze hele deken van je restanten maken.

Ik heb zelf een mand vol met restanten bollen Saskia van Wibra en Royal van Zeeman. Ik ga deze hiervoor gebruiken. Ik maak de deken als sprei voor op mijn gedeelte van het bed.

Wie o wie heeft zin om mee te haken? 

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2023 om 17:50
Vanmiddag ruim 200 blz in de creaties zitten zoeken naar een sjaal die ik uiteindelijk gevonden heb . Een post van 24 september in 2012. Dat was een Kal geweest van een Baktus, ik kon het patroon niet meer vinden. Uiteindelijk gevonden en ontdekt dat jij daar ook bij betrokken geweest bent en mij tegelijkertijd afgevraagd: zou Jips misschien weer zoiets gaan doen? Ik word dus op mijn wenken bediend. Natuurlijk doe ik mee, ik heb toch niets te doen๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„. Toevallig ligt er al  zeker 3 weken een patroon met garen voor C2C deken klaar voor een klein achternichtje. Die katten kunnen er nog wel bij..
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2023 om 18:28
Eerst moeten mijn blote poppen aangekleed worden. En de stola voor buurvrouw's schoonmoeder is halverwege. Ik kreeg aldoor tassen met garens van haar en ik wil als bedankje een gedeelte teruggeven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2023 om 18:45
Magtelt jij was volgens mij de initiatiefneemster  van die Baktus Kal. Hij werd later Wipsala genoemd.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2023 om 19:46
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Vanmiddag ruim 200 blz in de creaties zitten zoeken naar een sjaal die ik uiteindelijk gevonden heb . Een post van 24 september in 2012. Dat was een Kal geweest van een Baktus, ik kon het patroon niet meer vinden. Uiteindelijk gevonden en ontdekt dat jij daar ook bij betrokken geweest bent en mij tegelijkertijd afgevraagd: zou Jips misschien weer zoiets gaan doen? Ik word dus op mijn wenken bediend. Natuurlijk doe ik mee, ik heb toch niets te doen๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„. Toevallig ligt er al  zeker 3 weken een patroon met garen voor C2C deken klaar voor een klein achternichtje. Die katten kunnen er nog wel bij..

Leuk! Het wordt tijd de boel hier weer een beetje op te schudden LOL

Magtelt en ik hebben destijds inderdaad wat projecten opgezet. 
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2023 om 19:47
Goed plan Jips.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2023 om 19:49
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Eerst moeten mijn blote poppen aangekleed worden. En de stola voor buurvrouw's schoonmoeder is halverwege. Ik kreeg aldoor tassen met garens van haar en ik wil als bedankje een gedeelte teruggeven.

Genoeg WIP (work in progress) dus!
Je kunt altijd later aanhaken of de patroontjes allemaal op je laptop zetten, ze eten geen brood Wink
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2023 om 20:06
Dat is leuk en bij mij lang geleden,heb er wel zin in als het niet te moeilijk is
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2023 om 22:04
De laatste deken die ik gemaakt heb zijn ongeveer 105 bij 145 cm. Dat zijn 90 bij 118 hokjes, gehaakt met haaknaald 5 en halve stokjes. Ik heb Stylecraft special DK gebruikt. Colorcrafter van Scheepjes heeft dezelfde kleuren en dikte.De deken die ik nu op het programna heb krijgt iets andere maten. Deze deken lijkt 80 bij 120 hokjes te zijn.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2023 om 10:30
Originally posted by pareltje2011 pareltje2011 wrote:

Dat is leuk en bij mij lang geleden,heb er wel zin in als het niet te moeilijk is

Het eerste blok is geheel in een instructievideo uitgelegd en voorgehaakt. Dat moet te doen zijn, ik heb ook nog nooit C2C gehaakt. We gaan er gewoon voor Tongue
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2023 om 10:32
Het is hartstikke leuk om te doen. Ik heb er al drie gemaakt. De vierde ligt mij boos aan te kijken omdat ik maar niet begin.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2023 om 16:15
Bij C2C is het net als andere patronen, drie keer uithalen, uithuilen en opnieuw beginnen, en ineens heb je het te pakken. Zoals Cruyff zei: Je ken het pas sien as je het dรณรณrhep. Ik heb er twee babydekens in gehaakt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns