Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenk’ben een slechte mama

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 23 September 2010 om 11:13
ik sluit me volledig aan bij mijn voorgangers, laat je niet van de wijs brengen en volg je hart, als jij denkt dat een raadpleging bij een psycholoog nuttig zou zijn moet je dat vooral doen. Geef de moed niet op meid, niet voor jezelf maar ook voor je gezinnetje, veel sterkte en een grote knuffel
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 September 2010 om 16:10

Hartelijk bedankt allemaal , tja het is wel zoals jullie zeggen : als ik een slechte mama zou zijn zou ik het me gewoon niet aantrekken van deze gehele situatie ...morgenmiddag ga ik de zaken bespreken met de pleegmama om te horen hoe zij erover denkt wat betreft een opname . zoals ik al de hele situatie bekijk zal dit toch het beste zijn voor hem ; nu loopt iedereen gestresseerd om hem heen en dat moet  voor hemzelf toch ook niet leuk zijn . tegenover als hij opgenomen zou zijn kan iedereen even tot rust komen en heeft hij profesionele hulp ...

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 September 2010 om 16:52
Veel succes morgen,laat iets weten hoe het verder gaat
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 September 2010 om 19:06
Veel succes morgen!
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 September 2010 om 19:40
Veel succes. Ik hoop zo voor jou, dat dit een
goed gesprek wordt!!
Back to Top
Mirretje1 View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 23 September 2010 om 20:09
Tjeetje heftig hoor!, maar wat super knap dat jij je verhaal hier neerzet dat vraagt behoorlijk veel van je. betekent mijn inziens ook dat jij het beste wil voor je kind. Ook hij heeft het zwaar en daar zoek jij hulp voor omdat je hem die hulp gunt en  je om hem geeft. Wat is slecht? Haal geen onodige zorgen in je hoofd, ik hoop dat je met de pleegmama van je zoon goed overweg kan en er een juiste oplossing voor jullie allen komt. Ik wens je veel succes toe en even een knuf voor jou, die hebben we allemaal op zijn tijd heel hard nodig!
Back to Top
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 September 2010 om 18:18
Originally posted by rittepetit rittepetit wrote:

Helemaal eens met Diny en Magtelt

je bent geen slecht moeder, en hopelijk komt alles wel op zijn  pootjes terecht

groetjes rita

en van mij

GROETJES ANGELA
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 September 2010 om 09:22

sorry voor het lange wachten maar hier dan even een updatje :

na het gesprek dat ik met haar had heeft de pleegmama contact opgenomen met haar vroegere medewerkster van het autismecentrum waar zij gewerkt heeft , ze heeft zowat zijn hele verhaal op tafel gelegd en die mensen zijn er bijna honderd procent zeker van dat ook mijne oudste zoon ass ( autisme spectrum stoornis) heeft. hij kan zich niet inleven in anderen , dus zit in zijn eigen wereldje , kan maar aan 1 ding tegelijk denken of doen , noem maar op. ik moet haar wel bijna geloven want bij mijn jongste had ze ook wel direct gelijk toen ze dit vermoedde en dan nog de testen dit bevestigden. Ergens stortte mijn wereldje in mezelf wel in elkaar ... 4 zonen waaronder als zij gelijk heeft er drie zijn die ''anders'' zijn als wij , ik vind dit zo moeilijk en daardoor zie ik d etoekomst heel beangstigend aan op het moment , ze vermoedden ook dat hij een zwaardere ass heeft als mijne jongste waardoor ik de kans alsmaar kleiner zie worden om hem echt voor altijd naar huis toe te kunnen halen . Het kan wel de reden zijn waardoor ik en hij zijn als water en vuur , wat ik ook probeer onze relatie botst telkens! Begin oktober zullen de testen terug opgestart worden maar ik vermoed dat zij wel gelijk zal hebben , nu dat woord is gevallen en ik ass nu ook al een beetje ken door men jongste zie ik wel een aantal vergelijkenissen ... ik vind dit heel moeilijk , men oudste ass , men tweede zoontje mentaal en motorisch gehandicapt , men derde zoontje tot hiertoe gewoon en men jongste ook ass...alsof het nooit makkelijk zal worden ...

Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 September 2010 om 09:34
Oef....dat is een hele boterham. 3 van de 4 zoontjes die een beetje anders zijn. Ik bewonder je doorzettingsvermogen en het is niet meer dan normaal dat je af en toe een dip hebt en het eventjes niet ziet zitten. Maar we kennen je als een moedige vrouw en ik hoop van harte dat zij een goede aangepaste therapie zullen krijgen.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 September 2010 om 10:22
Dit is wel héél zwaar voor jou als moeder.
Ik wens je heel veel moed en vertrouwen!
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 September 2010 om 12:04
DD'tje, je bent een dappere en liefdevolle moeder en dat mag niemand, zelfs jij niet, je uit het liefdevolle hoofd praten !!!!! Veel sterkte meis en liefs !!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 September 2010 om 18:52
Woorden schieten hier te kort. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte toewensen en je een hele dikke virtuele  geven
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 September 2010 om 19:35
een dikke
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 September 2010 om 19:41
Oh wat moeilijk voor je!
Ja, als dit te horen krijgt, stort je wereld wel even in.
Maar ik hoop dat er goede begeleiding voor hem komt.
Ik wens je heel veel moed en vertrouwen!
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 September 2010 om 21:22

Heel,heel veel moed en sterkte.Dit is echt moeilijk voor je.Moed houden hoor.In ieder geval wordt er naar je verhaal geluisterd en is er begeleiding.Heel veel sterkte nogmaals.

Knuffel van Frea.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 September 2010 om 13:58
Dat is een heel groot pak om te verwerken,maar jij komt er wel door je bent een hele sterke moeder en achter je staat een hele lieve man en samen kom je er wel door
Back to Top
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 28 September 2010 om 09:40
Bevestiging is zwaar, eerst moet je vechten voor de bevestiging en als je die eenmaal hebt, moet je opeens verwerken en ermee omgaan.
Toch is een diagnose ook een nieuwe start, je kindje veranderd niet door de diagnose, maar krijgt een kans op betere hulp. Makkelijk zal het nooit worden, zeker als het "waarom" zou rauw weer om de hoek komt kijken en het kind wat je in gedachte had dat hij zou worden. Heel veel moed.

Marije
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 28 September 2010 om 12:34
veel sterkte met het verwerken van de diagnose en in de strijd voor goede hulp, zeker omdat dit niet het enigste is waar je mee moet dealen.

In mijn ogen ben je een super moeder, omdat je al jaren zoveel energie en liefde in  je 'buitengewone' kinderen hebt gestoken en nog doet.
Laat je niet door anderen van de wijs brengen. Van buitenaf is het makkelijk om te (ver)oordelen.

Hopelijk wordt er snel een goede oplossing gevonden waar elk lid van je gezin zich beter bij kan voelen.
groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 28 September 2010 om 13:30
ik heb één kindje dat "anders" is, en probeer me voor te stellen hoe dat is met meerder kindjes die zoveel extra zorg en aandacht vragen... Ik hoop dat je goede hulp en begeleiding krijgt, en hoop ook dat je ondertussen -al lijkt dat soms onmogelijk door tijd en energie- ook aan jezelf blijft denken! Geef niet op, je hebt meer dan wie ook recht op hulp! denk je af en toe ook aan jezelf? want dit alles lijkt me zwaar om als moeder te dragen, we kunnen je alleen in gedachte bij staan hier!
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 28 September 2010 om 20:00

Wat moet je veel doorstaan als moeder! Ik heb er geen woorden voor, en alles wat ik wil zeggen is al gezegd. Heel veel moed hoor. En ik hoop dat er voor je oudste zoontje een goede leefsituatie komt. Wat zal ook hij zich ongelukkig voelen!

Ook jij als moeder, de liefde voor je kind spreekt door je verhaal heen en ik hoop dat als je inderdaad de bevestiging krijgt omtrent je zoon, je je ook niet meer een slechte moeder voelt.

Veel sterkte hoor, en fijn als je ons op de hoogte houd!

groetjes Annelies ;)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns