Kerst |
Reageer | Pagina 123 4> |
Autheur | |
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 Augustus 2017 om 08:14 |
is er al iemand bezig voor Kerst te breien en wat maak je dan?
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
deze kerstbal brengt me op een idee dank je wel |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat ziet die glazen bal er creatief uit. Inspirerend
Maar ik ben nog niet bezig met feestdagen.
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een geweldig idee
|
|
oant Sjen
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja ik vond het ook heel mooi ,ik had ergens gelezen dat iemand al aan de Kerst stal bezig was ,daar moet je op tijd aan beginnen he ,
|
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat voorbeeldje is plezant. Ben ook niet bezig voor de kerst en had er in feite al lang aan moeten beginnen. Ik wou voor iedereen hier sokken breien, 3 paar kindersokken en 8 paar volwassensokken. Gaat mij niet meer lukken. Dus op lijstje voor volgend jaar.
|
|
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
nou bep moet nog wel lukken hoor Mijn moeder breide ook altijd sokken en die zegt ik brei (mijn moeder dus) per avond een boord van de sok / of een voet van de sok dus als jij 11 paar sokken wilt breien dan heb je hiervoor 44 avonden nodig en dan neem ik aan dat de kindersokken minder tijd in beslag nemen |
|
QstephanieQ
Hobbyguru Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
Post Options
Thanks(0)
|
leuk idee!
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nog niet aan bezig...
Hmm...alhoewel er denk ik al 2 jaar lang een on afgemaakte kerstman in mijn to do doos zwerft... Wie weet binnenkort.... |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Probleem is dat de beste kerst-ideeën pas rond half december bij mij wakker worden en ik daarom altijd te laat ben om nog ergens aan te beginnen. Eigenlijk een heel goed idee om dit topic in augustus al op te starten.
Nog een tip voor Bep: Brei voor alle leden de eerste paar centimeters voor een sok en stop die in een glazen bal. Leuke surprise, lekker vlug klaar en iedereen mag als de kerstbal niet meer nodig is in januari haar sok afbreien. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
als ge het zo allemaal beziet moet het idd lukken. Maar het probleem is dat er éne een maat 50 heeft, mijn man een 47, de zoon een 46 en dan beginnen de normale maten 44, 41, 40, 40, 39 en dan de kindersokken.
En ik weet al dat ik met die 50 ga beginnen en dat gaat duuuuuuuuuren voordat die af zijn. Begin ik met die kindersokken dan geraak ik tot de maat 40 (goesting speelt ook een grote rol). Ik heb ooit eens voor de buurman voor zijn verjaardag sokken gebreidt. Hij was er wreed content mee, zelfs zo content dat ik een bestelling kreeg van zijn schoonbroer die een echte geitenwollensokkenbiologischegroenesorteerdereersteklas is. Ben er nog altijd niet aan begonnen. |
|
|
|
pareltje2011
Post Options
Thanks(0)
|
Amai Bep daar leven ze op grote voet ,dan is het ook al duur aan wol want nu brei ik twee sokken uit ene bol van een 8euro ,voor maat 50 heb je twee bollen nodig is 16 euro mmm toch nog te doen want ne sok kost al veel . En zo blijven we ons amuseren met Bep haar speciaaleuitsprakendieomeenantwoordvragen
|
|
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk op deze manier.
|
|
niania
Post Options
Thanks(0)
|
Nee het gaat je lukken bep mijn moeder breide sokken voor de zwervers in Amsterdam en alleen maar maat 43 |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik las net in de krant dat de action al kerstspullen verkoopt .
Dat wordt dan naadjes breien Bep . |
|
Juul
Hobbywonder Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuk voorbeeld laat je zien. Ik ben nog niet bezig met de kerst. Mijn probleem is ook dat ik altijd te laat begin. Ik heb nog een rendier met slee en kerstman als compleet pakket staan van vorig jaar ( of het jaar ervoor) van vilt. Hoop hem dit jaar wel neer te gaan zetten. Maar dus nog niet begonnen.
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuk idee is dit.
Ja, als je dingen wilt maken voor de kerst moet je op tijd beginnen. Ik heb jaren terug een grote kerststal gemaakt (2008) en was begonnen in juni. En had hem aan een verzorginghuis gegeven, daar staat hij nog jaarlijks in de vitrine te kijk. En voor de kleinkinderen maakte ik wel een kerstboompje, een ster, kerstmannetje enz., maar daar zijn ze nu te groot voor. Dus heb ik niets meer te maken voor kerst.
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
De prikkels zijn bij ons ook alweer in volle gang...
Ieder jaar bouwen we bij mijn schoonouders thuis een kersttuin... En dan niet eentje met een paar boompjes en balletjes nee alles gaat om naar kerst... Vorig jaar zijn ze zelfs op omroep brabant geweest met de kersttuin... Met meer dan 30.000 lichtjes en ontelbaar veel kerstballen... Dit jaar doen we het met zijn alle weer dunnetjes over... Van de week is de eerste kerstman de tuin in gegaan dus we gaan weer beginnen met bouwen... |
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel leuk die kerstbal.
|
|
pareltje2011
Post Options
Thanks(0)
|
Waauw een tuin vol kerst spullen vind ik zo mooi ,hier doen er ook verschillende mensen aan mee en dan word de mooiste gekozen en wint een prijs,suxes🎅
|
|
|
Reageer | Pagina 123 4> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |