Kerst... |
Reageer ![]() |
Pagina <1234 5> |
Autheur | |
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gezellige kerstballen, kleurrijk en heel creatief!
Die foto met de restanten van de ingestopte- en afknipte draadjes vind ik zo leuk!!! Ik zou die foto uitprinten en er kerstkaarten van maken. ![]() |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Wat een kleurenpracht. Gezellig dat je man mee helpt.
|
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Kamilla zou er toe in staat zijn om er kerstkaarten van te maken...
Wel geteld dat we dit weekend zo'n c.a. 600 kaarten gekocht hebben voor de kerstmarkt die we gaan houden... Dus eerst maar zien wat daar van over blijft... Vond het zelf ook wel heel grappig om te zien dat het er nu al zoveel zijn... Ga ze ook zeker nog tot het einde bewaren want zoals al gemeld er komen er nog heel veel bij ![]() |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
ze zijn prachtig zou er zo mijn kerstboom mee vol willen hangen
|
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
![]() Zo en dromertje in kerstkleuren is ook van de naald komen rollen... Toch handig als man lief helpt met het in elkaar zetten van spulletjes gaat een stuk sneller als voorheen ![]() |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Weer een mooie kerstaanwinst!
![]() Ik weet al wat voor cadeautje jij voor je man onder de boom mag leggen dit jaar: een vingerhoed. |
|
![]() |
|
Kamilla hahahah ja goed idee...Die heeft hij zeker wel nodig...
Hij heeft zichzelf al meerdere malen in de vinger gestoken ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Vrolijke kerstballen!! Leuk :)
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
wat een mooi dromertje en o zo handige man . Denk dat ik dit hier ook eens moet gaan proberen
![]() |
|
![]() |
|
Gelukkig ben ik met hem getrouwd loopt tie niet zomaar weg
![]() ![]() ![]() Van de week riep hij zelfs toen ik zelf draadjes aan het weg werken was... Wil je dat niet doen dat is MIJN werkje ![]() |
|
![]() |
|
![]() ![]() Mijn man gaf mij ooit voor een verjaardag een Metabo boorhamermachine cadeau... Ziezo, die klussen had hij tenminste geen omkijken meer na. Jouw man heeft waarschijnlijk zijn fijne motoriek en geduld goed geoefend. |
|
![]() |
|
![]() Probeer een beetje bij te blijven met foto's... Deze was al eventjes af maar bij deze ook vastgelegd om te showen... Rudolf kan ten slotte met de kerst niet ontbreken... |
|
![]() |
|
siska_c ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 20 Juni 2018 Status: Offline Points: 26 |
Heel origineel !
|
|
![]() |
|
Het is weer tijd voor een up-date...
Degene die mij in mijn groep volgen hebben hier al het een en ander van voorbij zien komen... ![]() Nog niet klaar maar al een heel eind onderweg grote sneeuwpop... ![]() Sneeuwsterren op gordijnringen... ![]() En nog een sneeuwpop... |
|
![]() |
|
Wat een gezellige sneeuwpoppen! Voor mijn idee rolt er bij jou van alles met gemak van je haakpen. Ik doe het je niet na.
Die hanger is leuk! Waarschijnlijk een omgehaakte gordijnring? Chique voor in de boom. |
|
![]() |
|
Nou met gemak is ook niet helemaal waar hoor Kamilla...
Vooral het hoofd is heel druk met alles wat er nog af moet maar stukje bij beetje en vooral met niks nieuws beginnen komt het einde in zicht... Nog 17 dagen om de puntjes op de i te zetten... Ga nu eerst alles afmaken voor ik weer aan iets nieuws voor de kerstmarkt begin... En als ik nog iets erbij maak worden het kleine dingen die makkelijk en snel af zijn... |
|
![]() |
|
Oh en voor degenen die het in real life willen komen bewonderen...
De kerstmarkt is op 8 december 2018 van 10.00 uur tot 17.00 uur in Heeswijk-Dinther in de jeugdsoos van Imeet... |
|
![]() |
|
wat zijn deze weer allemaal mooi geworden.
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Mooie gordijnring - bij het opruimen dacht ik wat moet ik daarmee - ik denk dat ze naar de kringloop gegaan zijn.
|
|
![]() |
|
lw gelukkig had schoonmoeder ze nog niet weggegooid...
Die had zich ook al afgevraagd wat moet ik ermee... |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1234 5> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |