Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kerst...

 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2018 om 10:44
Hahaha nee Kamilla dat zijn het niet...
Het zijn ledballen ( kunstof ) van de Action die een verkleurend lichtje erin hebben zitten...
Maar de vergelijking met aan elkaar gesmolten kandijklontjes die snap ik wel ...
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2018 om 11:24
Leuk die ledballen. Heb jij nog gewone witte kunnen krijgen? De laatste tijd hebben ze vaak ballen die van kleur veranderen. Dat vind ik persoonlijk minder leuk.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2018 om 12:49
Nog nooit van ledballen gehoord.

Ik leer hier dagelijks bij.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2018 om 13:10
Lidwina deze zijn ook van kleur veranderend...
Witte heb ik ook niet gezien dit jaar...
Maar ik ben zelf dan ook wel van de uitbundige kleurtjes...
Onze kerstboom staat ook al en zoals je wel kunt raden met gekleurde lichtjes erin ...

Kamilla nog nooit van ledballen gehoord ...
En er zijn zoveel verschillende leuke patronen te vinden om erop te maken...
Van eenhoorns tot Kerstmannen, sneeuwpoppen, gingerbread mannetjes en al aan toe...
Ik zou zeggen gooi vriend google eens open en zoek op amigurumi met led bol dan zie je nog een aantal voorbeelden...
Ook op facebook bij de gretige haaksters zijn er een hoop verschillende te vinden...
Mocht je ze willen maken ik mijn advies wel om de ballen alvast te kopen want nadat de kerst artikelen weer verdwenen zijn in de winkels is dit nog wel eens een uitdaging...
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2018 om 10:31
Ze zijn echt leuk geworden. En wat mooi dat je man al die draadjes wegwerkt, dat zie ik die van mij nog niet doen, haha. In het kader van 'vrede op aarde' zullen we daar ook maar niet aan beginnen ;) 
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2018 om 10:37
Leuk
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2018 om 11:54
Brrrr... LEUK

Die witte wol bezorgt je echte rillingen.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2018 om 12:00
Jee, wat leuk allemaal.
Ik heb nog niets gebreid of gehaakt voor Kerst, maar ben wel met kraaltjes bezig geweest. Heb een paar sterren gemaakt en een kerstklokje. Wou het afgelopen jaar allemaal sterren maken, maar het is maar bij 3 gebleven en 1 ervan ben ik ook nog kwijt, geen idee waar ik die heb gelaten.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2018 om 16:58
En alles al ingepakt voor morgen? Of moet ge ook nog naald en draad en uw man meenemen om de draadjes in te stoppen? Hopelijk is het binnen of toch overdekt te doen en vooral veel glühwein meenemen in een thermos om warm te blijven.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2018 om 18:38
Succes met de verkoop morgen.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2018 om 21:26
veel succes morgen met je prachtige werkjes te verkopen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2018 om 21:40
Even moeten zoeken in de voorgaande berichten, maar inderdaad 8 december is jouw grote verkoopdag. Afscheid nemen van je handwerkjes.... Maar als je de patronen en ideeën goed bewaart, kan je er volgend jaar zo weer mee aan de slag. 

Succes! Smile 
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 December 2018 om 22:30
Ook een leuke sneeuwpop. Succes met de verkoop.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2018 om 11:17
De markt is niet doorgegaan en is afgezegd in overleg op het laatste moment...
Dit betekend nu wel dat we in de kersttuin van mijn schoonouders zie ook Kersttuin riny vogels de spulletjes nu hebben staan...
De kersttuin is sinds gisteren open en hier een indruk van het hoekje met de spulletjes van mijn schoonmoeder, schoonzus man lief en mijzelf...



Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2018 om 11:56
Is het de bedoeling dat je nu in de kersttuin ook spulletjes kunt kopen .

Of is het alleen kijken met de oogjes ?

Ziet er overigens wel heel gezellig en sfeervol uit .
Dat het niet doorging is overigens wel te begrijpen . Je zou handen te kortkomen om alles op z,n plaats te houden .
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2018 om 12:15
Wauw, wat hebben jullie veel gemaakt en wat zijn er leuke dingen bij! Petje af hoor!
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2018 om 12:23
Aan de ene kant natuurlijk een tegenvaller dat waar je voor gewerkt hebt, afgezegd wordt. Maar zo'n feestelijk handwerkrijke tentoonstelling van kerstspulletjes is goud waard. Geniet van de aanblik.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2018 om 13:13
De kerstmarkt die we zouden hebben was binnen dus van de wind zouden we geen last hebben...
Het is in goed overleg afgezegd dus heb er geen moeite mee...
De spulletjes zijn nu om te kopen in de kersttuin...
Er was in de vorige jaren al vraag naar of ze niks konden kopen en toen hadden we niks of heel erg weinig...
Omdat nu de kerstmarkt niet doorging hebben we dit jaar des te meer voor in de kersttuin...
Hij wordt elk jaar goed bezocht 1.500+ mensen dus we zijn benieuwd...
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2018 om 13:29
Hopelijk maakt een goede verkoop de teleurstelling goed ook al is het in goed overleg gegaan .


Succes met de verkoop .


Laat het maar horen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2018 om 19:14
Ik heb de kerstballen zien hangen - mooi en de kerstboompjes en de sneeuwpoppen en en het is net Mies Bouwman met de lopende band
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns