Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kerst...

 Reageer Reageer Pagina  <1 345
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2018 om 21:28
jammer van de kerstmarkt. Maar dit ziet er ook geweldig uit.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2018 om 08:18
Dit is alles bij elkaar ongeveer 3 maanden haakwerk geweest...
Zonder hulp van man lief had het niet af gekomen...
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2018 om 11:22
als ge het zo bij elkaar ziet is het toch een hele hoop. Die kerstballen komen schoon uit in die witte boom.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2018 om 14:05
Man lief heeft me gisteren laten weten dat hij volgend jaar de grote witte boom 1 meter 80 vol wil hebben met gehaakte ballen want hij vind het zo gezellig...
Ik denk dat ik voorlopig nog niet klaar ben ...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2018 om 14:29
De achterliggende reden is natuurlijk dat hij zo graag draadjes instopt. Zolang hij zelf geen kerstballen kan haken, is hij voor deze behoefte volledig afhankelijk van jou.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2018 om 15:45
Daar had ik zo nog helemaal niet over nagedacht Kamilla...
Hij wil gewoon aandacht door mijn draadjes weg te steken ...
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2018 om 16:49
Hoeveel kerstballen moet je dan wel gaan haken, om een boom van 1.80 vol te gaan hangen??? Haha, ik zou hem toch echt zelf aan het werk zetten. Als je nu begint om het hem te leren, kan hij er voor volgend jaar kerst ook een stel zelf hebben gehaakt! 
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2018 om 08:23
In dit kleine boompje dat op de foto staat zitten 32 ballen...
We hebben nog minimaal 15 doosjes a 12 ballen 180 ballen (plastic waar we ze om heen maken ) in de kast liggen...
Denk dat dat wel voldoende zou moeten zijn...
En het is gelukkig niet meer voor dit jaar dus heb ik een heel jaar de tijd om ze te maken...
Ik ga het hem echt niet leren ben veel te blij dat hij de draadjes wegwerkt want dat vind ik zelf gewoon weg het allerminste klusje en hij doet daar net zo lang over en het aan elkaar zetten als dat ik doe om een bal te haken...
Dus zo houden we elkaar mooi in evenwicht...
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2016
Locatie: Gld.
Status: Offline
Points: 623
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2018 om 09:46
Nou, dat wordt dan ongeveer 3 tot 4 ballen per week maken, dus zeg maar een halve per dag... Dat moet wel te doen zijn, vooral als je man de draadjes wegwerkt. Dat is ook niet echt het leukste werk, dus wel fijn dat hij er zelf dan ook hard aan meewerkt... En jij houdt dan ook nog tijd over voor andere projecten, want je zult het vast wel willen afwisselen en niet achter elkaar 180 kerstballen gaan haken... Maar het idee is wel ontzettend leuk en het geeft een mooi resultaat, dus het is in ieder geval wel heel erg de moeite waard! Alvast veel plezier ermee :).
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2018 om 11:57
Dank je wel gaat goed komen en of het lukt dat zien we tegen de kerst van volgend jaar wel of het gelukt is...
En andere projecten ja hoor ik ben weer aan iets nieuws begonnen...
Tijdens de kersttuin is er hier en daar nog eens een gaatje om wat te haken...
En wat is er toepasselijker als een rendier haken...
Ben benieuwd hoe ver hij af is mag er alleen daar aan werken heb ik met mezelf afgesproken...
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 345

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.533 seconden.
Lang Yarns