Kerstgroep Jessica Tromp |
Reageer ![]() |
Pagina <123 |
Autheur | |
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nee maar heel de wereld kan die posts lezen en daar zitten er veel van dat klootjesvolk tussen.
(efkes aangepast veel = meer dan een handvol) En oud is er hier niemand, veel jonge mensen en de rest in de tusseninnengroep |
|
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14099 |
Leuk dat deze groep weer naar voren komt. Ik heb het patroon nog. Maar je kunt hem ook hier vinden.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Ijla ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 18 December 2015 Status: Offline Points: 5 |
ach dat weet ik ook wel en oud zijn is een compliment. Ik ben misschien naief.....maar leef hier lekker in the middle of no-where met mijn hondjes en hobby's. ik heb nu het patoon uitgeprint en kan weer lekker gaan freaken op de uitvoering ervan. Heerlijk toch? Geluk zit in een klein hoekje.
|
|
![]() |
|
Ijla ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 18 December 2015 Status: Offline Points: 5 |
Ja hรจ Lidwina. Vroeger hebben mijn kinderen er zoveel mee gespeeld. Nu heb ik 1 kleinzoontje en de groep maar weer van zolder gehaald. Door omstandigheden jaren niet gebruikt. Gisteren achter een stalletje aan geweest en toen ik terug kwam lagen alle popjes op de grond door mijn oh zo lieve hondjes (whippets). Ik heb gehuild.......Jozef was kwijt, Maria los haar enz.enz. Maar niet eentje kapot gemaakt. Ik ga nu de engeltjes maken en voorlopig 1 schaapje. Het hondje maak ik ook nog even. Het is de leukste kerstgroep die ik ken en die van mij is nu bijna 40 jaar oud.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14099 |
De groep die bij ons in de kerk staat zal ook ongeveer zo oud zijn. Hij schijnt ooit in een Ariadne gestaan te hebben.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
MaaikeA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Wat is die mooi ik denk ook heel leuk om te maken. ๐๐ป
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Deze kerststal is zeer uitgebreid en super mooi.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |