Kerstkrans |
Reageer ![]() |
Autheur | |
droppie ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 05 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 347 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 Januari 2012 om 12:39 |
Ja het is natuurlijk alweer kerst geweest...Maar zoals men altijd zegt wie optijd begint is optijd klaar...Heb met de kerst een mooie groene kerstkrans gekocht...Nu wil ik daar natuurlijk nog allerlei dingetjes in maken ( alleen zoon groene krans is ook zo leeg...) waar ik naar opzoek ben om deze krans mee op te leuken is: kerststerren ( bloemetje en gewone sterren )...Engeltjes die erin passen en natuurlijk nog meer kerst figuurtjes...Wie o wie kan mij blij maken... |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kun je niet beter beginnen met lentebloemen dan zomerbloemen dan herfstbloemen en eikeltjes en dan pas winterse motieven? Met klittenband? Dan heb je het hele jaar versiering. Er zijn boekjes voor bloemen haken en breien.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Op ravelry staan diverse patronen van kerstdingetjes...
|
|
![]() |
|
droppie ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 05 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 347 |
Nee wilde nu gelijk beginnen voor de winter...dan verwacht ik namelijk dat ons huis zover in order is dat we ook daadwerkelijk een beetje kerst sfeer in huis kunnen gaan creeren...We zitten nu nog midden in de verbouwing dus om nou te zeggen van hang iets leuks op voor het seizoen gaat niet echt lukken of het zit straks compleet vol met stof en rotzooi van het verbouwen...dat zou natuurlijk zonde zijn... Dank ieke heb ik inderdaad al zitten rondneuzen... Groetjes, suzanne |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Nee, dan zou je een gebreide hamer, nijptang ed moeten ophangen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
hahaha zou ook een koffertje met gereedschap kunnen haken hahaha...
Groetjes, Suzanne |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |