kerstman en vrouw |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | ||
haribiwo
Hobbywonder Lid sinds: 20 Mei 2012 Locatie: Beverwijk Status: Offline Points: 417 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Kaatje, je hebt mail
|
||
fem79
Newbie Lid sinds: 11 Oktober 2012 Status: Offline Points: 15 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
OH die zijn wel erg leuk!!!
Zou ik ze ook mogen doorkrijgen van iemand? Zou de engel ook erg leuk vinden. Alvast Bedankt!! groetjes fem |
||
haribiwo
Hobbywonder Lid sinds: 20 Mei 2012 Locatie: Beverwijk Status: Offline Points: 417 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Fem, ook jij hebt mail
Update: hij kwam terug met de melding dat je mailbox vol zit, dus als je hem geleegd heb wil je dan even een berichtje sturen? Doe ik nog een poging |
||
bibinoah
Newbie Lid sinds: 22 Oktober 2012 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
graag had ik deze patronen ook ontvangen
alvast bedankt |
||
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
dames dit zijn geen gratis patronen, je kunt ze kopen op de site van wolfdreamer en we mogen ze niet meer doorgeven.
|
||
lydia wijsbroek
|
||
Betty Kleien
Groupie Lid sinds: 24 Juli 2012 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 82 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
zou ook graag die kerst figuurtjeswillen maken en zeg maar aan wie ik ze door mag sturen ze zijn zo leuk dank jullie wel speciaal Lydia waar ze geloof ik vandaan komen groetjes Betty
|
||
BettyNeijts 11
|
||
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
denk niet dat iemand die patronen nog doorstuurd, dat mag nu eeenmaal niet, ook al zijn er mensen hardhoren/lezend
|
||
lydia wijsbroek
|
||
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Dit klinkt echt heel logisch maar lezen is een kunst. Heb toch maar weer eens een kleine beetje werk gedaan wat elk mens kan doen die ook hier een post kan plaatsen, nl. google.nl intypen, wolfdfreamer als zoekfunctie, oh zie daar een afbeelding met tekst "kopen op etsy" nou ja zie hier ... Toch raar dat ik dit zomaar vind of kan iedereen dit zo maar even vinden. Sorry maar door al het gedoe hier slaat de "cynische ik" toe.
|
||
Betty Kleien
Groupie Lid sinds: 24 Juli 2012 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 82 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Lydia dat is het laatste wat ik wil iemand moeilijkheden bezorgen zeg aub hoe ik het weg kan halen help me en 1000 maal sorry heb alleen het begin van de topic gelezen en aan het eind e erom gevraagd .wil ze ook wel kopen hoorbetty
|
||
BettyNeijts 11
|
||
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik dacht dat Renske dit soort aanbiedingen allemaal al had verwijderd. Blijkbaar niet.
|
||
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
||
PINUS
Newbie Lid sinds: 18 Oktober 2012 Locatie: BEVEREN WAAS Status: Offline Points: 17 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
hallo, zou ik ook het pattroontje kunnen bekomen van de kerstvrouw en kerstman
alvast bedankt voor het doorsturen
groetjes, pinus
|
||
Krissis
Hobbyguru Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Pinus: wat had ik nog geen 5 minuten geleden geadviseerd???
|
||
Krissis
Hobbyguru Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
ans smit
Newbie Lid sinds: 05 December 2013 Locatie: haarlem Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
hallo allemaal
ik ben sinds vandaag lid geworden. ik zag op de website een afbeelding van een haakpatroon kerstman en vrouw uit 2010. wie kan me daar aan het haakpatroon helpen? groetjes ans smit email: ansroose1@hotmail.com |
||
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Help.....Magtelt......
|
||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
l.wijsbroek wrote:
dames dit zijn geen gratis patronen, je kunt ze kopen op de site van wolfdreamer en we mogen ze niet meer doorgeven. Stront in de ogen? Om het maar eens Amsterdams te zeggen. |
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
zand magtelt, zand,zand zand,
(volgens mij zit er meer zand op mn ruiten als op t strand) |
||
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jemig, ik bewonder jullie engelengeduld soms, hoor! Niet dat ik alles lees, maar dit is wel heel erg!
|
||
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |