Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kerstman en vrouw

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
haribiwo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Mei 2012
Locatie: Beverwijk
Status: Offline
Points: 417
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haribiwo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 12:45
Kaatje, je hebt mail
Back to Top
fem79 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fem79 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 13:55
OH die zijn wel erg leuk!!!
Zou ik ze ook mogen doorkrijgen van iemand? Zou de engel ook erg leuk vinden.
Alvast Bedankt!!

groetjes fem
Back to Top
haribiwo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Mei 2012
Locatie: Beverwijk
Status: Offline
Points: 417
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haribiwo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 13:59
Fem, ook jij hebt mail

Update: hij kwam terug met de melding dat je mailbox vol zit, dus als je hem geleegd heb wil je dan even een berichtje sturen? Doe ik nog een poging
Back to Top
bibinoah View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Oktober 2012
Locatie: Belgiƫ
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bibinoah Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 11:57
graag had ik deze patronen ook ontvangen


alvast bedankt

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 12:33
dames dit zijn geen gratis patronen, je kunt ze kopen op de site van wolfdreamer en we mogen ze niet meer doorgeven.
lydia wijsbroek
Back to Top
Betty Kleien View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 24 Juli 2012
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 82
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Betty Kleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 13:16
zou ook graag die kerst figuurtjeswillen maken en zeg maar aan wie ik ze door mag sturen ze zijn zo leuk dank jullie wel speciaal Lydia waar ze geloof ik vandaan komen groetjes Betty
BettyNeijts 11
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 13:30
denk niet dat iemand die patronen nog doorstuurd, dat mag nu eeenmaal niet, ook al zijn er mensen hardhoren/lezend
lydia wijsbroek
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 13:37
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

dames dit zijn geen gratis patronen, je kunt ze kopen op de site van wolfdreamer en we mogen ze niet meer doorgeven.

Dit klinkt echt heel logisch maar lezen is een kunst. Heb toch maar weer eens een kleine beetje werk gedaan wat elk mens kan doen die ook hier een post kan plaatsen, nl. google.nl intypen, wolfdfreamer als zoekfunctie, oh zie daar een afbeelding met tekst "kopen op etsy" nou ja zie hier ...


Toch raar dat ik dit zomaar vind of kan iedereen dit zo maar even vinden. Sorry maar door al het gedoe hier slaat de "cynische ik" toe. 
Back to Top
Betty Kleien View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 24 Juli 2012
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 82
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Betty Kleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 14:08
Lydia dat is het laatste wat ik wil iemand moeilijkheden bezorgen zeg aub hoe ik het weg kan halen help me en 1000 maal sorry heb alleen het begin van de topic gelezen en aan het eind e erom gevraagd .wil ze ook wel kopen hoorbetty
BettyNeijts 11
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 14:19
Ik dacht dat Renske dit soort aanbiedingen allemaal al had verwijderd. Blijkbaar niet.
 

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
PINUS View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 18 Oktober 2012
Locatie: BEVEREN WAAS
Status: Offline
Points: 17
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer PINUS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 21:31
hallo, zou ik ook het pattroontje kunnen bekomen van de kerstvrouw en kerstman
alvast bedankt voor het doorsturen
groetjes, pinus
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 21:34
Pinus: wat had ik nog geen 5 minuten geleden geadviseerd???

Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

denk niet dat iemand die patronen nog doorstuurd, dat mag nu eeenmaal niet, ook al zijn er mensen hardhoren/lezend
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 21:36
Originally posted by Krissis Krissis wrote:

Pinus: wellicht verstandig om de volgende keer het topic wat verder door te lezen dan alleen de eerste pagina. 2 berichten voor jou stond namelijk:
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

de uiltje op pagina 1 zijn kooppatronen en die mogen we niet doorgeven, het patroon is te koop op etsy KLIK hier te koop
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
ans smit View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 05 December 2013
Locatie: haarlem
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ans smit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2013 om 15:31
hallo allemaal
 ik ben sinds vandaag lid geworden.
ik zag op de website een afbeelding van een haakpatroon kerstman en vrouw uit 2010. wie kan me daar aan het haakpatroon helpen?
groetjes ans smit
email: ansroose1@hotmail.com

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2013 om 16:32
Help.....Magtelt......
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2013 om 16:35
l.wijsbroek wrote:

dames dit zijn geen gratis patronen, je kunt ze kopen op de site van wolfdreamer en we mogen ze niet meer doorgeven.


Stront in de ogen? Om het maar eens Amsterdams te zeggen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2013 om 18:29
LOL
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2013 om 18:57
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2013 om 19:04
zand magtelt, zand,zand zand,
(volgens mij zit er meer zand op mn ruiten als op t strand)

Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2013 om 21:54
Jemig, ik bewonder jullie engelengeduld soms, hoor! Niet dat ik alles lees, maar dit is wel heel erg! Shocked
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns