Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kerstmutsje voor Chihuahua (gelukt zie foto)

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kerstmutsje voor Chihuahua (gelukt zie foto)
    Posted: 03 November 2012 om 21:08
Ik kreeg net van mijn vriendin de vraag of ik voor haar Chihuahua een kerstmutsje wil haken voor straks op de kaartjes van haar trimsalon. Is er misschien iemand die ooit zo een kerstmutsje of een puntmutsje heeft gehaakt? Ik denk dat ik eventueel ook wel een (slaap)mutsje van een beer kan gebruiken? De omtrek van Pien haar hoofdje is zo'n 22 cm (inclusief oren LOLLOL)
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2012 om 21:54
Oei  ik  zal even kijken heb wel ergens eens iets gezien voor een teckel maar dat is al weer lang terug. even de link zoeken hoorWink

Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2012 om 22:02
mutsje van de cuddly baby............ 
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2012 om 22:21
http://www.crochetpatterncentral.com/directory/pet_items.php

hier staat misschien iets leuks bij 

Deze is  geen chihuahua maar ook  erg leuk en met een beetje aanpassing ook wel te doen.

ook  schattig  even voor de maat aan te passen en als je deze in rood wit  maakt is het ook kerstig.

en deze muts is misschien voor de goed maat  voor een chihuahua.

Nou  succes ermee en Ik  wil wel een foto zien hoorWink

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2012 om 22:32
Originally posted by m'jo m'jo wrote:

mutsje van de cuddly baby............ 

Jeetje Marjo, wat een goed idee van jou? Als ik 'm dan ietsjes langer maak dan is hij perfect, jeetje... wat moet ik ook zonder jou he  Hug
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2012 om 22:38
Oooh die laatste met die kat is ook gaaf Marielle, superrrrr. En natuurlijk volgt er straks een foto. Die met die kat is wel gebreid, maar dat komt wel goed! Ik vind die met die maltezer ook heel leuk, kan er ook gelijk een jasje bij maken!
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2012 om 22:41
Wink 
Dat met die kat  kan je als voorbeeld voor de maat gebruiken misschien. en die maltezer vond ik ook een schatje.  
Heb je die andere van de teckel nog ontvangen in de mail  was een  gratis patroon dus dat kon gewoon gedeeld worden volgens mij.

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2012 om 23:09
Nogmaals thanks he, ik ben echt blij met dit forum Hug
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 17:24
Aan de hand van het kerstmutsje van de kat heb ik 'm nu gemaakt en ik moet zeggen, ik ben dik tevreden LOL

Uiteraard ook even bij mijn kitten Gijs uitgeprobeerd, doordat hij moe was bleef hij gelukkig liggen Tongue

Co vond het allemaal maar wat minder Ouch

Voor de juiste vorm maar even over iets heen gezet.

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 17:27
jonge het is dat het een andere foto is maar  het  is precies de kat van het  patroon. 
Maar  wat staat  het leuk  en wat een nuchter bees om gewoon te blijven liggen hihih  
maar bij die ander  zit ook de pompoen voor zijn neus ik snap dat die dan gek wordt hihihihihi

Het is echt erg schattig 

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 17:32
Hij lijkt inderdaad wel op die kat van de foto he? Ik heb alleen een boordsteek gebruikt in plaats van een gerstekorrel, rekt wat beter lijkt mij wanneer je het met een boordsteek doet want ik weet niet exact of hij past, maar te zijner tijd zullen we wel een foto krijgen van Pien met muts! LOL

Ik hoop wanneer Gijs groot is dat hij ook zo'n mooie brede kop krijgt, het is een beauty!
Back to Top
JePe View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JePe Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 17:42
Lachen! Goed gedaan hoor!
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl
pinterest.com/jpderuijter/
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 19:50
Heel mooi gemaakt en wat een prachtige kitten heb je die ander is ook mooi hoor maar de grijze vind ik heel mooi

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 19:54
is dat nou kerstgrijs................... leuk mutsje geworden.
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
Saartje76 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saartje76 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2012 om 20:00
Wat een mooie grijze kat! Ik moest even 2x kijken; onze bejaarde kat leek er in zijn jonge jaren sprekend op!
Groeten, Saartje
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns