Kerstmutsje voor Chihuahua (gelukt zie foto) |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Esther1963 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 November 2012 om 21:08 |
Ik kreeg net van mijn vriendin de vraag of ik voor haar Chihuahua een kerstmutsje wil haken voor straks op de kaartjes van haar trimsalon. Is er misschien iemand die ooit zo een kerstmutsje of een puntmutsje heeft gehaakt? Ik denk dat ik eventueel ook wel een (slaap)mutsje van een beer kan gebruiken? De omtrek van Pien haar hoofdje is zo'n 22 cm (inclusief oren
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oei ik zal even kijken heb wel ergens eens iets gezien voor een teckel maar dat is al weer lang terug. even de link zoeken hoor
![]() |
|
![]() |
|
m'jo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
mutsje van de cuddly baby............
|
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
![]() http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
http://www.crochetpatterncentral.com/directory/pet_items.php
hier staat misschien iets leuks bij Deze is geen chihuahua maar ook erg leuk en met een beetje aanpassing ook wel te doen. ook schattig even voor de maat aan te passen en als je deze in rood wit maakt is het ook kerstig. en deze muts is misschien voor de goed maat voor een chihuahua. Nou succes ermee en Ik wil wel een foto zien hoor
![]() |
|
![]() |
|
Esther1963 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Jeetje Marjo, wat een goed idee van jou? Als ik 'm dan ietsjes langer maak dan is hij perfect, jeetje... wat moet ik ook zonder jou he
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Oooh die laatste met die kat is ook gaaf Marielle, superrrrr. En natuurlijk volgt er straks een foto. Die met die kat is wel gebreid, maar dat komt wel goed! Ik vind die met die maltezer ook heel leuk, kan er ook gelijk een jasje bij maken!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() Dat met die kat kan je als voorbeeld voor de maat gebruiken misschien. en die maltezer vond ik ook een schatje. Heb je die andere van de teckel nog ontvangen in de mail was een gratis patroon dus dat kon gewoon gedeeld worden volgens mij.
|
|
![]() |
|
Nogmaals thanks he, ik ben echt blij met dit forum
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Aan de hand van het kerstmutsje van de kat heb ik 'm nu gemaakt en ik moet zeggen, ik ben dik tevreden
![]() Uiteraard ook even bij mijn kitten Gijs uitgeprobeerd, doordat hij moe was bleef hij gelukkig liggen ![]() ![]() ![]() ![]() Co vond het allemaal maar wat minder ![]() ![]() Voor de juiste vorm maar even over iets heen gezet. ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
jonge het is dat het een andere foto is maar het is precies de kat van het patroon.
Maar wat staat het leuk en wat een nuchter bees om gewoon te blijven liggen hihih maar bij die ander zit ook de pompoen voor zijn neus ik snap dat die dan gek wordt hihihihihi Het is echt erg schattig |
|
![]() |
|
Hij lijkt inderdaad wel op die kat van de foto he? Ik heb alleen een boordsteek gebruikt in plaats van een gerstekorrel, rekt wat beter lijkt mij wanneer je het met een boordsteek doet want ik weet niet exact of hij past, maar te zijner tijd zullen we wel een foto krijgen van Pien met muts!
![]() ![]() Ik hoop wanneer Gijs groot is dat hij ook zo'n mooie brede kop krijgt, het is een beauty!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
JePe ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Appelscha Status: Offline Points: 322 |
Lachen! Goed gedaan hoor!
|
|
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl pinterest.com/jpderuijter/ |
|
![]() |
|
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Heel mooi gemaakt en wat een prachtige kitten heb je die ander is ook mooi hoor maar de grijze vind ik heel mooi
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
m'jo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
is dat nou kerstgrijs................... leuk mutsje geworden.
|
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
![]() http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
|
![]() |
|
Saartje76 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 13 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 235 |
Wat een mooie grijze kat! Ik moest even 2x kijken; onze bejaarde kat leek er in zijn jonge jaren sprekend op!
|
|
Groeten, Saartje
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |