Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kerstsfeer

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 08:53
hier is het mijn man die over de kerstboom gaat. Na jaren goud met blauw in de boom te hebben gehad, hebben we nu een bonte boom. Alle kleuren van de regenboog zitten er in. Een aantal jaren hebben we zelf 2 bomen gehad. Dan zette we boven nog een klein boompje neer. Ik ben zelf niet zo van het optuigen. Ik vind het altijd een bende al die dozen door heel mijn kamer. De kinderen hebben de boom zondag opgetuigd en nu moet ik alles nog opruimen. Verschrikkelijk. ook hebben we op onze kast een dorp gezet..... daar bemoei ik me dus ook niet me. Mijn man begint in september al te zeuren wanneer zijn familie komt...want dat moet je natuurlijk vroeg vastleggen. Als alles eenmaal staat vind ik het wel gezellig
groetjes Karina
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 13:24
Zo leuk al die verhalen over de kerstboom
Mijn man vindt t wel best geloof ik, als ik zeg en nu wil ik de boom dan haalt hij die ook van stal
zet hem klaar en ik en de jongens vullen hem in.

De jongens willen ook graag kerst op hun kamer dus dat moet ook geregeld worden
we vinden t wel gezellig zo al die lichtjes en ik geloof dat mijn man soms verder zou willen gaan dan ik vermoed. 

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 17:15
Hij staat. Helemaal zelluf gedaan. Nu nog wat andere spulletjes in huis, maar nu even rust.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.576 seconden.
Lang Yarns