Keukengeheimen |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
magtelt ik ga dat van die kattengrit zeker proberen , eerst dat en anders de azijn van Ieke
die aluminiumfolie doe ik ook altijd
bedankt voor de tips |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
*Mas*
Duizendpoot Lid sinds: 30 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 334 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je waterkoker vies is van de kalk gooi hem dan eens vol
met azijn en laat dat een keertje koken. Hij wordt weer perfect schoon! Naderhand nog wel een keer met water laten koken, zodat de smaak van de azijn eraf gaat. |
|
Groetjes,
Marcha |
|
*Grietje
Hobbywonder Lid sinds: 20 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 717 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hahaha |
|
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
|
|
*Grietje
Hobbywonder Lid sinds: 20 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 717 |
Post Options
Thanks(0)
|
Linda? Als ik klaar ben met bakken in de oven...laat ik het deurtje open staan tot de oven helemaal is afgekoeld. |
|
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
|
|
mafke
Hobbywonder Lid sinds: 03 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 694 |
Post Options
Thanks(0)
|
- voor nare (kook)luchtjes in huis, gebruik ik een lampe berger. Geweldig!
Wil niet anders meer. Google maar eens. - bij vieze was (bloed, grasvlekken, vet, inkt etc.) dit insmeren met marseille zeep. Dit ligt in Frankrijk in de supermarkt bij de wasmiddelen. Zijn grote blokken zeep en die zijn per 3 of vier verpakt, is ongeveer 3, 00 euro. - nare koelkast luchtjes? Een schepje koffie op een schoteltje in de koelkast zetten en binnen een halfuurtje zijn alle geurtjes weg! Ben zelf altijd dol op dit soort tips! |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |