Kikker Max Velthuijs |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Priiny ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 161 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 Maart 2012 om 14:34 |
Hallo allemaal, Ik ben heel erg opzoek naar een patroon om te haken van kikker! Ik heb gevraagd aan enkele op het forum maar krijg geen reactie. Misschien weet iemand anders waar ik het nog vandaan kan halen? xx Jentel |
|
![]() |
|
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je hebt mail.
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
monique69 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 171 |
als het een haakpatroon is , mag hij dan ook deze kant op springen? kwaak-kwaaaaaak! dank je wel! |
|
![]() |
|
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Komt eraan gesprongen! Zou één van jullie het naar de volgende willen sturen?
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Hallo forum leden ook ik heb al eens een oproepje geplaatst voor de kikker en eend. En heb ook nooit een reactie ontvangen. Misschien mag ik nu ook nog een keer vragen om het patroon. Groeten Stramien. |
|
december2011
|
|
![]() |
|
Priiny ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 161 |
Dankje wel :D Ik ga er gelijk mee beginnen als ik de juiste garen ervoor heb :D
|
|
![]() |
|
Annemieke86 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 12 Maart 2012 Status: Offline Points: 2 |
Hoewel ik net nieuw ben op het forum, wil ik vragen of ik het patroon ook mag hebben. De babykamer is namelijk in de stijl van kikker, en een gehaakte kikker zou ZO leuk zijn!
Alvast bedankt
|
|
![]() |
|
chica ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 12 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 36 |
Zou ik ook de kikker mogen ontvangen aub, ik ben hier nieuw en weet niet goed hoe het werkt, alvast bedankt.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |