kinderpraat |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 December 2020 om 20:21 |
Onze burgemeester werd vorig jaar in deze tijd ingewijd in het ambt. Daarvoor zat hij ook eens achterin de politieauto van twee surveillerende agenten. Eén van die agenten zag een vriend met 8-jarig dochtertje, draaide het raampje open en sprak even met zijn vriend. Het meisje keek in de auto en vroeg aan onze burgervader: "Ben jij de boef?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Onschuldig zo kindje ,
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Stramien
Hobbyguru Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Herkenbaar! Ik was als kind zijnde met mijn vader mee naar de stad.
Toen hij de auto parkeerde liep er een nonnetje langs op de stoep. En mijn vraag aan vader was, is dat nou een spook? Ik had er nog nooit eentje gezien. Bij ons in het dorp zag je die n.l. niet
|
|
december2011
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geweldig! |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoe lang hij ook in zijn ambt zit, dit vergeet hij nooit.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn zwager heeft een poos lang hier in de koepel gevangenen bezocht, hen die behoefte hadden aan sociale contacten. Toen mijn zus eens met de bus langs de koepel kwam riep haar dochtertje luidkeels door de volle bus: "papa is hier ook geweest he mam? "
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja ze kunnen je het schaamrood op de kaken bezorgen .
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |