Kippen en zo! |
Reageer | Pagina <1234 45> |
Autheur | |
Teunie
Hobbyguru Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou petje af hoor echt geweldig
zoiets uit je hoofd zou mij niet lukken. |
|
Groetjes Teunie
|
|
C.Krommendijk
Duizendpoot Lid sinds: 04 Maart 2007 Locatie: Brazil Status: Offline Points: 183 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit zijn mijn gehaakte kippen! Deze zijn leuk want de eitjes kun je in de kip doen. Achter zit namelijk een rits. En de kuikentjes komen echt uit het ei. Je kunt zo kleine kinderen leren en laten zien hoe een kuiken wordt geboren. Het is wel heel veel werk en je moet geduld hebben. Groetjes Carine |
|
Cal
|
|
winnes
Duizendpoot Lid sinds: 30 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 373 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel erg leuk!! en nog educatief ook!! winnes
|
|
winnes
|
|
cormout
Hobbywonder Lid sinds: 08 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 734 |
Post Options
Thanks(0)
|
Erg leuk zeg, wat een klus is dat geweest!!!!!!!!
Groetjes Cormout |
|
jolanda66
Newbie Lid sinds: 15 Februari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
|
knap hoor ik doe het je niet na
|
|
Groetjes van mij
|
|
Teunie
Hobbyguru Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Post Options
Thanks(0)
|
Uit de kunst
|
|
Groetjes Teunie
|
|
tdv
Hobbyguru Lid sinds: 10 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2171 |
Post Options
Thanks(0)
|
prachtig zeg die kippen
|
|
groetjes tine
|
|
C.Krommendijk
Duizendpoot Lid sinds: 04 Maart 2007 Locatie: Brazil Status: Offline Points: 183 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt allemaal!! Hebben jullie ook dieren gemaakt? Ik zag leuke paarden en muizen die ik ook graag wil maken. Maar heb het nog te druk met andere dingen. Dat haken is wel verslavend, en het kan alleen in de vrije tijd. Ik heb ook nog andere beesten. Als jullie het leuk vinden om die ook te zien? Ik ben nog maar net bij de site, dus ben nog geen bekende namen tegen gekomen. Groetjes Carine |
|
Cal
|
|
amandel
Hobbyguru Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Post Options
Thanks(0)
|
Carina, wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!! toppie. groetjes irene
|
|
catharina
Hobbyguru Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jouw kippen vind ik super! En natuurlijk willen wij nog meer zien Denk dat ik dit namens ons all4emaal wel kan zeggen |
|
Groetjes Catharina
|
|
C.Krommendijk
Post Options
Thanks(0)
|
Mensen, dit zijn twee zeer verliefde kikkers. Erg leuk om te maken. De roze heeft zelfs een bikini en armbandjes. Ik heb ze cadeau gegeven aan een meisje die 6 jaar werd. Die is er helemaal gek mee!!! Groetjes Carine |
|
Cal
|
|
Edith
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juni 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1096 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een lieverds.
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
hallo carina
ze zijn super de lux. Heb jij misschien de patronen van de kippen en als ik zo brutaal mag zijn ook de kikkers. Bij voorbaat hardstikke bedankt puck holleman |
|
Syl***
Hobbyguru Lid sinds: 23 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2042 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vond je kippen al erg leuk, maar deze kikkers vind ik helemaal geweldig!!!!
|
|
Groetjes Syl
|
|
tdv
Hobbyguru Lid sinds: 10 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2171 |
Post Options
Thanks(0)
|
prachtig die kikkers
|
|
groetjes tine
|
|
Teunie
Post Options
Thanks(0)
|
Je bent wel heeeeeeel erg goed met de haaknaald zeg.
Kan je zelf geen haakblad beginnen en dan het liefst met allemaal van die leuke beesten. Ik zou er alvast een abbonnee van worden. |
|
Groetjes Teunie
|
|
claudine
Hobbywonder Lid sinds: 26 September 2005 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 496 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo,
De foto's van de kippen kan ik spijtig genoeg niet zien. Anderen foto's kan ik wel openen en deze niet. Sorry. Is er geen andere manier om ze te tonen? groetjes, Claudine |
|
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Post Options
Thanks(0)
|
Toppie hoor.
|
|
|
|
C.Krommendijk
Post Options
Thanks(0)
|
Wat die patronen betreft. Die zou ik graag willen opsturen, maar ze zijn allemaal in het portugees aan de hand van tekeningen. Dus als ik ooit heeeeeeel veel tijd heb zal ik ze vertalen en opsturen OK? Bedankt voor de complimenten! Vreemd dat de kippen niet tevoorschijn komen. Ik ga proberen nog één te sturen van dichtbij. Groetjes Carine |
|
Cal
|
|
catharina
Hobbyguru Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Post Options
Thanks(0)
|
ook geweldig je kikkers.
|
|
Groetjes Catharina
|
|
Reageer | Pagina <1234 45> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |