Klaar!!! sprei/deken! |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 September 2014 om 22:13 |
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Erg mooi en zal veel werk geweest zijn.
|
|
![]() |
|
lidy* ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Prachtig en wat een wérk! Hoelang ben je daar wel niet mee bezig geweest? En er komen ook steeds andere dingen van je voorbij hier, dusse ... pfffff.
![]() |
|
![]() |
|
petra57 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
Prachtig en wat een moed om aan zo,n groot projekt te beginnen
![]() |
|
Geniet van het leven
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14144 |
Wat een mooie deken en wat een project. Gefeliciteerd met het resultaat!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
mooi dat ziet eruit als een vrij groot project
![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
Creananske ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Juli 2014 Status: Offline Points: 287 |
Wat een mooi plaatje!!!!!!!!!!!
|
|
Groetjes Creananske
|
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Ja,het is wel een lap geworden...ben daar wel een paar maanden zoet mee geweest.Heb het ook wel een paar maanden laten.Het zijn banen,op een gegeven moment ze op de grond gelegd en het paste voor geen meter,,een paar banen waren zeker twee blokken langer,terwijl het er ook 21 granny's waren.Baalde enorm en heb het laten liggen.Zag manlief van de week een keer met zijn sokken aan het bed uitkomen en dacht weer aan het sprei haha.Ik dacht .ik ga er foto's van maken en jullie om hulp vragen.Alles paste!!!!Snapte er niets van,maar ja,opeens wilde en kon ik m afmaken.
|
|
![]() |
|
Creananske ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Juli 2014 Status: Offline Points: 287 |
oh,lala.
Ik zie als ik je foto aanklik een soort kruis met pijltjes. Heb erop geklikt en zowaar zie je alles supergroot. Echt heel mooi gedaan... Dan die tussen rijen waarmee je de banen aan elkaar gezet hebt...Knap,hoor. |
|
Groetjes Creananske
|
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
prachtig
|
|
![]() |
|
Ha Nancy,ik heb m ook vergroot,tsjonge,het muurtje boven de openhaard mag ik (mijn man) ook wel eens witten haha
|
|
![]() |
|
Ja, zeg... ![]() Het is wel naar je deken dat we kijken,he, zotteke... ![]() |
|
Groetjes Creananske
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
oh heb m ook ff groter ''geklikt'' en geen muur gezien, wel een hele mooie deken!!!
|
|
![]() |
|
MaaikeA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Heel mooi, plezier van je werk gehad? dan nu op bed.
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Ziet er uit als een berenklus, netjes hoor.
|
|
![]() |
|
fleurtje48 ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Ontzettend mooi!👍
|
|
![]() |
|
Corneliaz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1379 |
Heel veel werk maar erg mooi geworden!
|
|
Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug. |
|
![]() |
|
Ien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Jeetje.... Wat prachtig zeg.
Dat zal een werk geweest zijn Petje af ![]() |
|
![]() |
|
momopoyolo ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 640 |
Ziet er heel mooi uit!
Ik heb bewondering voor zo'n enorme klus! |
|
Groetjes van Ric,
http://riccreaties.wordpress.com/ |
|
![]() |
|
Dank jullie voor de complimenten.Het was inderdaad een hele klus.Maar het is soms ook wel prettig om je verstand op nul te zetten en lekker te haken.Telkens als ik iets nog niet af heb ,heb ik al iets nieuws in mijn hoofd,maar soms ook niet,en op de bank zitten met de handen over elkaar,dat heb ik vanaf mijn 16e al niet meer gedaan!Maar het geeft wel heel veel voldoening om het op mijn bed te zien liggen....
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |