Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Klaar voor vandaag

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Rita.1 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rita.1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2012 om 16:23

Vandaag een Italiaanse Style Stonebaked Pizza . 
Een beetje van mezelf en een beetje van de Super markt . Hi hi 

Back to Top
Lilyishere View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lilyishere Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2012 om 16:45
Gebakken aardappeltjes en een kippesaucijs! En wat groene groenten erbij denk ik met broccoli en boontjes.

Met dit mooie weer krijg ik wel trek in sla maar dat hebben we nu niet in huis. Morgen is weer boodschappendag.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 15:29
Ik ben nu de kooi van Harry en Toon buiten aan het schoonmaken met de stoomreiniger, want 
dat zijn een stelletje viezerikken hoor! Maar goed.....maakt niet uit.
 Dus ik ben nog niet klaar voor vandaag.
Hoop snel klaar te zijn, want m'n benen willen niet echt mee Embarrassed .

Ik haak nooit af!

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 18:54
Harry en Toon hebben weer fijn een schone kooiThumbs Up Zelf heb ik vanmorgen een wit hondje goed gekamd en het ander witte hondje haar winterjas afgeknipt Ik doe het zelf : bezuiniging LOL.Morgen ga ik Sandy knippen. Het zijn Bolognezers en hebben een dikke krullende vacht Smile.
Groetjes van Jolly

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 20:43
Achterstallige was gedaan
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 23:36
Originally posted by Jolly Jolly wrote:

Harry en Toon hebben weer fijn een schone kooiThumbs Up Zelf heb ik vanmorgen een wit hondje goed gekamd en het ander witte hondje haar winterjas afgeknipt Ik doe het zelf : bezuiniging LOL.Morgen ga ik Sandy knippen. Het zijn Bolognezers en hebben een dikke krullende vacht Smile.

Fleurtje moet ook nog gedaan.....die ziet er niet uit op het moment.
Als je dan gisteren die knappe heer Mowglie zag.........spierwit en keurig geknipt!!!!
Hahahah en dan die ragebol Fleur..... Embarrassed
Ik doe het ook weleens zelf, maar meestal doet Karin trimmen als ze hier is. Dan is het wel echt helemaal perfect gedaan (ze heeft een trimsallon)........maar Embarrasseddat hoeft niet perse van mij hoor.
Hahahah Fleur hoeft toch niet naar tentoonstelling ofzo. Ik heb altijd zoiets van....als het er maar lekker fris af is Big smile.
Maar deze week komt Karin weer, dus mag zij het doen LOL
Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 23:37
Originally posted by simonevv simonevv wrote:

Achterstallige was gedaan
Oh ja.....heb ik ook nog gedaan.
En vanavond heb ik nog een citroenvlindertje gehaakt!!!!!!!!!! Big smile Goed he!!!!
Ik haak nooit af!

Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer licht Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2012 om 00:14

Hallo allemaal .

ik ga er even een paar dagen tussen uit met 3 vriendinnen op stap . 
tot vrijdag .
Een fijne week allemaal 

wees een licht voor iedereen
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2012 om 09:19
Ik vind het zo grappig, Marileen, jij hebt het steeds over Fleurtje, onze dochter heet ook zo, ik lag in een deuk om je bericht dat Fleurtje zo'n ragebol is, hihihi!! Valt best mee, hoor.....LOL
groetjes
Iris
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2012 om 10:13
Hahahaha......wat leuk Iris LOL.
Ik vind Fleurtje zo`n echte naam voor lieve, knappe meisjes Big smile.
Hoe oud is je dochter, Iris
Ik haak nooit af!

Back to Top
Daymoon View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daymoon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2012 om 10:24
Achterstallige was.. ik heb altijd achterstallige was! Maarja, wat wil je ook met 6 personen op een boerderietje.. haha. Dus de 2e was zit in de droger, de derde draait en die kan straks lekker buiten aan de lijn!
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2012 om 11:08

Onze Fleurtje is 5 jaar. Ze is de middelste, echt een boefje. Ze heeft een heel open karakter, en dat maakt haar zo leuk......

groetjes
Iris
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2012 om 11:17
Aaaaahhhhh.......lief!!!!.... Ik vind dat ook zo leuk als ze open en spontaan zijn.
Echt leuk hoor van die meiden Heart
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns