Klaar!!! |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 Mei 2014 om 13:46 |
Na 3 mouwen, 5 sluitbiezen bij de voorpanden, 4 keer dezelfde mouw innaaien en tussendoor een hoop adviezen gekregen en denkwerk verricht, is mijn vest eindelijk klaar.
Dit patroon is gratis op Ravelry, maar omdat ik ander garen had, heb ik het moeten aanpassen Mijn voorbeeld was dit: Omdat ik garen te weinig had en moest wachten ben ik tussendoor aan een sjaal begonnen. Die is nu ook af. ![]() Het is een kooppatroon. http://www.ravelry.com/patterns/library/raindrops-in-spring Ook nog deze gemaakt om alle tussendoor frustatie kwijt te raken. Ook een kooppatroon. http://www.ravelry.com/patterns/library/autsch---das-etwas-andere-nadelkissen-- En omdat ik nu toch bezig ben, laat ik meteen ook maar zien wat ik genaaid heb. Hier hoort natuurlijk ook een broek bij, maar daar is niet veel aan te zien! |
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lidwina, geen woorden zo mooi allemaal.
Ziet er echt prachtig uit. gr petra |
|
![]() |
|
Jo Bateau ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 09 Maart 2013 Status: Offline Points: 212 |
het vest vind ik geweldig!!!!!!!!!
De rest ook hoor!
|
|
Groeten Jo
|
|
![]() |
|
labeldoekje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
zo jij hebt niet stil gezeten, wat mooi allemaal.
|
|
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
lol die oma, mooie spullen allemaal
![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
BettyKleien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Prachtig lida wat een mooiwerk allemaal je bent een artiest.ik gennog aan mijn veren shawl ,aan de tiende veer.maar ik doe er alles bij door elkaar.Heerlijk he?
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
Geweldig allemaal. hoe heb je die kleurverdeling in het vest zo gekregen ? je jasje is ook heel mooi. en de sjaal natuurlijk
en dat spelden kussen vind ik ook helemaal te gek. |
|
![]() |
|
JokeP ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Wow, wat een mooi werk lever jij af. Het ziet er allemaal zo professioneel uit. Complimenten!
En het speldenkussen is hilarisch! Deze variant nog nooit gezien.
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
![]() |
|
omajan ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Lida jij hebt zeker niet stilgezeten. Prachtig vest een waar meesterwerk en ook de rest ziet er, zoals we van jou gewend zijn, prachtig uit. Humoristisch die dame met prikbare achterwerk.
Groetje Omajan |
|
![]() |
|
petra57 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
Prachtig allemaal
|
|
Geniet van het leven
|
|
![]() |
|
breinaald ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2880 |
erg mooi allemaal.
vest is prachtig ,mooie kleur popje is grappig ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
In één woord: geweldig. Ik heb moeten lachen om die oma met die spelden in haar achterste. Ik snap je frustraties. Dat heb ik soms ook en dit is een goeie manier om af te reageren haha
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Dank jullie wel. En ik houd inderdaad niet van stilzitten. Ik kan maar op 2 plekken stilzitten. In de kerk en aan het water.
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
Ien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Jeetje.... Wat een mooi werk allemaal
Echt helemaal super ![]() |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
ware kunstwerken!
t ge emmer met t vest was alle moeite waard! hij is mooi geworden! |
|
![]() |
|
Joyce38 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 364 |
Wat mooi allemaal.
|
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Tjemig de pemig! Dat vest vind ik ontzettend gaaf. Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat in de mouwen de lichte kleur precies op dezelfde hoogte is komen te zitten?
TOPPIE!!! |
|
![]() |
|
Voor beide mouwen een aparte bol genomen. Het is handgeverfd garen, Unisono van Zitron. Ik denk dat ze dus steeds op dezelfde manier verven. Ik ben aan een kant begonnen en door tot de andere. Moest tussendoor een keer een nieuwe bol aanhechten. (Kluwens van 100 gram). Daar heb ik minder dan 10 gram van weggerold, omdat ik teveel van een kleur vond achter elkaar. Voor de rest was ik eerlijk gezegd zelf verbaasd dat het zo goed uitkwam.
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
woollymammoth ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 Februari 2013 Locatie: Coevorden Status: Offline Points: 142 |
Gosjemenikki, geweldig allemaal! Zo'n sjaal lijkt me zo moeilijk, zou er graag een willen maken,
maar zie er enorm tegenop. En jij doet dat er zo maar even tussendoor!!! Die oma is ook hartstikke leuk, zeg! Complimenten voor alles! ![]() |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
allemaal prachtig!!!
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |