Kleding opvrolijken. |
Reageer |
Autheur | |
Krissis
Hobbyguru Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 Juni 2012 om 15:13 |
Ik zie hier regelmatig mensen langskomen die zelf (kinder)kleding maken. Nu zag ik net dochter aan de tafel staan en dacht: dat kunnen jullie ook
(niet alleen zelfgemaakte kleding maar ook een spijkerbroek waar je op uitgekeken bent) Een stukje tulle en daar paillettjes en kraaltjes op naaien! Doordat het op de kontzakken zit, kan dochterlief (bijna 1 jaar) ze er niet aftrekken en inslikken. Daarnaast denk ik dat als je het met visdraad vastzet, er helemaal geen probleem hoeft te zijn)
|
|
Boris
Hobbyguru Lid sinds: 03 Juni 2012 Locatie: home Status: Offline Points: 1060 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat ziet dat er leuk uit zeg.
|
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kunstig!!!
|
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit is inderdaad heel leuk en fleurig IK heb nog ooit een jeansrokje van mijn dochter dichtgenaaid, kraaltjes en kleurige lintjes toegevoegd en er een leuk tasje van gemaakt!!!
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een paar jaar geleden was ik erg onder de indruk van hoe een hobbydoos een lijmprobleem had opgelost. Het dochtertje van de buurvrouw had slierten lijm op een jeansjurkje gemorst. De hobbydoos had slierten groene lossen gehaakt en die precies op de lijm vastgenaaid en hier en daar een gehaakt bloemetje vastgezet. Het leek wel of het met opzet zo opgeleukt was, je zag het hele probleem niet meer.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Yobsje
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat ziet er prachtig uit, ik heb wel gehaakte bloemetjes op een spijkerbroekje genaaid over een gat en een paar vlekjes. Heb je de zakken er zelf uitgeknipt of heb je het broekje zo gekocht?
|
|
Groet,
Yobsje |
|
Krissis
Hobbyguru Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, dit broekje heb ik zo gekregen, is door een duur babymerk (bakaboo) zo in elkaar gezet. Maar zag haar staan en dacht: zijn vast hobbydozen die dit ook kunnen!
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |