Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kleine foutjes

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kleine foutjes
    Posted: 22 Februari 2011 om 10:04
Kleine foutjes kun je soms al breiend verbeteren, bijvoorbeeld als je vergeten bent in de vorige naald een omslag te maken, kun je in de volgende naald de lus tussen twee steken op de linkernaald nemen en die als omslag breien. Dan hoef je niet uit te halen met alle risico's vandien.

Een steek teveel kun je averecht samenbreien aan de verkeerde kant. Dat valt meestal niet zo op, vooral in een heel groot project.

Mochten bewonderaars van je arbeid je op die foutjes willen wijzen, dan moeten ze eerst maar zelf zo'n werkstuk afleveren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 11:28
Precies, zo is het!
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
EllenC View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Scotland
Status: Offline
Points: 145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer EllenC Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2011 om 11:32
ach ja die foutjes zie je zelf vaak wel en een ander niet, ik zeg altijd hje moet kunnen zien dat het handgemaakt is.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2011 om 13:28
Het ging me nu vooral om de wrap die we met een heel stel gaan breien, daar zitten omslagen bij en ik merkte meteen al - oepsie - dat ik een omslag te weinig had gemaakt. Dus fluks een lus op de pen en je ziet er niets meer van.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns