Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kleren voor de meiden

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 22:04
wat ontzettend mooi gemaakt wat een dametjes zullen het zijn echt heel schattig
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 22:07
Ik heb vanmiddag de naaimachine bij mijn moeder gehaald en heb twee rokjes gemaakt. Het was wel 20 jaar terug dat ik genaaid heb maar wat is dat leuk zeg!! 
En onze dochter is helemaal in de gloria met haar nieuwe (ouwe) rokjes. Ik gooi nooit meer t-shirts weg!!Wink Dank je voor de tip!!
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 22:39
Wat leuk dat je ook rokjes hebt gemaakt, twee nog wel, dat lukt mij nog niet op 1 dag. Sinds mijn jonste geen middagslaapje meer doet, kan ik alleen 's avonds nog achter de naaimachine kruipen. Ik ben benieuwd naar jouw creaties.
Groet,

Yobsje
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 23:11

Er zitten wel wat schoonheidsfoutjes in maar voor de 1 keer ben ik best tevreden. Morgen moet ik alleen even goed elastiek halen.
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 23:11
En mijn kinderen zijn al zo groot dat ik weer dingen kan doen overdag.. Jouw tijd komt ook weer!!Wink
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 23:14
gewoon super wat je allemaal maakt, en dat vooral die van de oude t shirts
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 23:52
Jouw rokje is ook erg leuk geworden en bij mij zitten er ook nog wel schoonheidfoutjes in, maar die probeer ik te verbergen met een gehaakt hartje of zo. Hoe oud is jouw dochter? Onze dochters zijn 4,5 en 2 jaar, ze hebben daarnaast nog twee broers van 10 en 7. Ik zou wel kunnen naaien als de oudste twee thuis zijn, maar de jongste twee vliegen elkaar steeds in de haren.
Groet,

Yobsje
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 15:25
Wat een leuke kleren! De rokjes zijn super!
groetjes miranda
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 15:57
wat leuk......Clap

groetjes geesje
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2012 om 22:17
Mooi hoor, en die cirkelrok vind ik helemaal het einde! Wat een schatje is dat. ♡♡♡
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.078 seconden.
Lang Yarns