Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kleren voor silvia

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2011 om 23:42
Wat zal je prinsesje er mooi in uit zien zeg. Schattig
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2011 om 07:33

Originally posted by IngeDeV IngeDeV wrote:

bizzkids
Waar kan je dit kopen?
En vanaf welke maat beginnen ze?
Ik zou ook nog wel eens willen naaien voor mijn kleidochtertje.
Ze heeft nu maat 86 dus dat gaat wel beginnen gaan.
Dank voor het antwoord en groetjes IngeDeV
Was het bijna vergeten zeggen het is echt heel mooi

Ze beginnen vanaf maat 92.

maar toen silvia nog maat 80 had knipte ik gewoon geen naden aan en werden ze vanzelf wat kleiner.

je kunt ze bestellen via een webwinkel of op de markt.

op marktplaats staan ook vaak boekjes, daar haal ik ze vaak vanaf.

Back to Top
R.M. View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer R.M. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2011 om 08:14
Oh wauw! Wat gaaf! Net of het uit een vreselijk dure winkel
komt! Echt heel mooi..
Back to Top
Bregit View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bregit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2011 om 10:39
Wat mooi gemaakt zeg
Back to Top
Essy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Essy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2011 om 12:13

Nou dan moet ik het toch ergens anders gaan zoeken want mijn jongste kleindochter is 10 maanden en heeft maatje 68-74 dus 92 zonder naden knippen is nog geen optie.

Maar het ziet er leuk uit hoor wat je maakt.

Groetjes van Essy

gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2011 om 12:24

dank je wel.

dan nog even een jaartje wachten en ze kan het wel aan hoor.

Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2011 om 14:06

Wat schattig Esther, en leuk om zo kleine dametjes in het nieuw te steken, lief.

groetjes irene

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2011 om 20:38
Wat mooi, is het rokje moeilijk te maken? Ik kan wel een beetje
naaien, maar als het ingewikkeld is haak ik af. En in welk nummer
van de Bizzkids staat het rokje?
Groet,

Yobsje
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2011 om 21:22

Originally posted by Yobsje Yobsje wrote:

Wat mooi, is het rokje moeilijk te maken? Ik kan wel een beetje
naaien, maar als het ingewikkeld is haak ik af. En in welk nummer
van de Bizzkids staat het rokje?

dat weet ik niet precies. ik hbe het boekje geleent vaniemand. ik dacht zomer 2008.

hij is vrij makkelijk te maken. het zijn allemaal stroken die je op elkaar legt. 2 moeten er gerimpelt worden.

maar in deze bizzkids staat een fotobewerking van dit rokje waar alles heel duidelijk uitgelegt wordt.

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2011 om 15:37
Hij is heel erg leuk! Als ik zulke rokjes op school zie vraag ik altijd aan de kinderen wie hem heeft gemaakt. Niet omdat je het er zo duidelijk vanaf ziet. Maar op de een of andere manier herken je het meteen wanneer iets zelfgemaakt is. (mijn collega's trouwens niet. Misschien heb ik er gewoon een neus voor) Vaak is het inderdaad oma of mama. Heel soms een tante. En ik stuur ze altijd naar huis met de belofte dat ze een compliment aan de maakster moeten geven. Vraag me altijd af of het aan komt. Nu kan het een keer rechtstreeks. Goed gedaan!
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2011 om 19:09

Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

Hij is heel erg leuk! Als ik zulke rokjes op school zie vraag ik altijd aan de kinderen wie hem heeft gemaakt. Niet omdat je het er zo duidelijk vanaf ziet. Maar op de een of andere manier herken je het meteen wanneer iets zelfgemaakt is. (mijn collega's trouwens niet. Misschien heb ik er gewoon een neus voor) Vaak is het inderdaad oma of mama. Heel soms een tante. En ik stuur ze altijd naar huis met de belofte dat ze een compliment aan de maakster moeten geven. Vraag me altijd af of het aan komt. Nu kan het een keer rechtstreeks. Goed gedaan!

dank je wel.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.047 seconden.
Lang Yarns