klerenhangertje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Fynn ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 25 September 2012 Status: Offline Points: 88 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 Oktober 2012 om 15:50 |
![]() klerenhangertje waar omheen gehaakt is. Heeft misschien iemand voor mij een patroontje van hoe je zoiets maakt ??? Alvast bedankt voor de moeite..... |
|
Groetjes,
Anita Gif a little bit of love and you get it back |
|
![]() |
|
katelijne ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 April 2010 Status: Offline Points: 555 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tekst aangepast.
Misschien zoeken via Ravelry of Google ? ![]() |
|
Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden |
|
![]() |
|
Fynn ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 25 September 2012 Status: Offline Points: 88 |
OOOOhhhhhh SORRY, ik weet niet hoe ik het berichtje kan verwijderen.
Het is niet mijn bedoeling om iets te doen wat niet mag !!!!! Zou iemand aub het berichtje voor mij willen verwijderen ??? Nogmaals sorry |
|
Groetjes,
|
![]() |
|
Vifke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/ |
|
![]() |
|
katelijne ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 April 2010 Status: Offline Points: 555 |
Een verwittigd mens is er 2 waard
![]() Ik wou je niet op de vingers tikken hoor Fynn enkel verwittigen. Als je je tekst wil aanpassen klik je op 'Post Options' daarna rechts op je scherm op 'edit post' en dan terug onderaan op 'update post'. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, anders vraag je maar hoor. ![]() |
|
Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden |
|
![]() |
|
Katelijne,
Ben al lang blij dat je me het even hebt laten weten ![]() bedankt voor de tip van het aanpassen, kan zo nog veel leren.... thanks
|
|
Groetjes,
|
![]() |
|
Vifke,
Bedankt
![]() |
|
Groetjes,
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Het is heel makkelijk zonder patroon te doen, goed meten is de kwestie. Je maakt eerst een rechte lap en die doe je dan over het haakje heen, precies in het midden en daarna naai of haak je het dicht. Met breien kan dat ook.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Dank je voor de tip :)
|
|
Groetjes,
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
ik heb ze ook al eens gemaakt
zie mijn blog www.chriscreaties.blogspot.com
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |