Kleuren voor volwassenen |
Reageer |
Autheur | |
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 Januari 2015 om 23:20 |
Kennen jullie t al, kleuren voor volwassenen? Bij de boekhandel betaal je er de hoofdprijs voor, maar bij onze grote vriend, de action, betaal je er geen drol voor. Dus ging er een kleurboekje mee naar huis. Nou, niet alleen voor volwassenen hoor. Voor ik er erg in had werd er al heel wat weg gekleurd aan de tafel bij mama......kindjes vinden het ook een leuk en uitdagend kleurboek.
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb voor mezelf de Disney kleurboeken meegenomen.
Ik wil graag dat soort figuurtjes zelf kunnen tekenen, dus nu kan ik oefenen. |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Na er een paar keer over hebben nagedacht heb ik ook een kleurboek gekocht, bij het Kruidvat, er zat een blik met potloden bij (had ik eigenlijk al ruim voldoende maar och het zat erbij). Ik ben begonnen met kleuren, maar nee het is niets voor mij, ik vind het toch niet zo leuk om te doen. Maar, ik bewaar het wel, ga op 'verveelmomenten' wel stukjes kleuren. Ik heb momenten dan heb ik totaal nergens zin in maar verveel me wel, kijken of ik dan wel zin heb om te kleuren.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
IK heb er al diverse cadeau gedaan aan vriendinnen, Bruna heeft allerlei artistieke of gewone liggen voor volwassenen. Die is er ook een aantal jaren geleden mee begonnen, eerst voor de vakantie. Later lagen ze ook bij Euroland en Voordeelboekwinkel. En inderdaad bij Action, ook met mandala's.
Ik heb ze zelfs opgestuurd aan mijn meisjes in Sri Lanka. Het gekke is, dat ik er nog nooit één voor mezelf heb gekocht. En ik heb een grote kleurdoos liggen voor mijn ontwerpen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kleur mijn eigen creaties en merk dat het echt rust geeft, als het druk in mijn hoofd is.
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik breide vroeger veel inbreimotieven, die printte ik dan eerst uit en ging dan daarna inkleuren om het makkelijker leesbaar te maken. Vond dat wel een leuk klusje. Maar als het nu nergens voor is? Heb nog zo veel bei- en haakprojecten liggen....
|
|
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
Ontspanning, opladen na een drukke dag, plezierig,.... |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |