Kliniek |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is voor jou te hopen dat het snel zaterdag is, dan heb je de operatie tenminste gehad.
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sterkte Pareltje. En denk maar zo: Haken doe je met je handen, dus je kunt je in ieder geval lekker vermaken. |
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beterschap.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte morgen, Pareltje. Het is voorbij vóór je het weet. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pareltje ,
Vandaag en morgen sterkte . Ik ben er van geschrokken ,en gelijk maar een mail gestuurd naar de gemeente of ze nu eindelijk eens bladblazers en een veegwagen sturen . Ik heb gevraagd of ze op valpartijen zitten te wachten . |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag is het de dag van jouw operatie, Pareltje! Dan kan je daarna weer langzaam op gaan bouwen.
Sterkte en Beterschap! |
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pareltje heel veel succes duim voor je...
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk aan je ,met mij vele hobbydoosjes .
P.S De laan is geblazen en geveegd . |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag is de dag, veel suc6 en dat de artsen er maar hun best op mogen doen.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
En Pareltje, hangt uw been naar boven met van die bouten erdoor?
Hopelijk is het niet zo erg en valt het eigenlijk nog mee en moogt ge vlug naar huis gaan herstellen en nadien revalideren. |
|
|
|
Cocos
Hobbywonder Lid sinds: 07 April 2018 Locatie: Flevopolder Status: Offline Points: 611 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zie dit laat. Het is dus al wat dagen geleden en ik maak me wel zorgen. Want er is niets meer gepost over hoe het verder is verlopen- Maar misschien heb je even geen behoefte om berichten te plaatsen. In ieder geval veel sterkte gewenst.
|
|
handwerkjuffie
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2016 Locatie: Gld. Status: Offline Points: 623 |
Post Options
Thanks(0)
|
O, ik zie dit ook nu pas. Wat erg! 's Winters kijk ik altijd extra uit als het glad is, maar eigenlijk zijn natte bladeren veel verraderlijker, daar sta je helemaal niet zo bij stil. Ik hoop dat je geen pijn hebt op dit moment, maar het zal dus nog wel even duren voordat je weer helemaal de oude bent en weer kunt lopen. Neem goed de tijd voor het herstel en de revalidatie en forceer niets, dan komt het hopelijk allemaal weer helemaal goed. Heel veel sterkte ermee!
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |