Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Klok vooruit

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2012 om 22:25
Ik heb er ook erg veel last van, het lijkt soms wel of ik dat uur de hele maand april nog mis, verslaap me dan ook geregeld de eerste tijd, in de winter ben ik ( wanneer ik niet hoef te werken) om 8.30 uur klaarwakker en al vol energie, na vannacht is dat pas tegen 9.30 uur en kost het me veel moeite om op gang te komen, wat mij betreft mag de tijd zo blijven. Mijn zwagers ( die alledrie nachtblind en behoorlijk visueel gehandicapt zijn) hebben liever de zomertijd, het langer licht zijn 's avonds is voor hun prettiger, zo kunnen ze ook in de avonduren nog even alleen weg, wat in de donkere wintertijd niet lukt.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2012 om 07:37
Oh ja....dat begrijp ik. Voor zulke mensen is het wel ideaal natuurlijk dat het langer licht is.

Ik haak nooit af!

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2012 om 10:49
heb er weinig tot geen last van maar voor mij mag de klok gewoon op een tijd blijven staan niet dat heen en weer gejutter is nergens goed voor geeft voor sommigen wel veel overlast
Anne-Marie
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2012 om 10:52
heb er altijd last van en m'n dieren ook, we beginnen al een week van tevoren met de tijd te schuiven, zodat als de klok verzet is we op het goede tijdstip voeren.
lydia wijsbroek
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2012 om 11:58
Ik heb er gelukkig geen last van, behalve de egernis van alle klokken weer bij werken. Vooruit is nog niet zo'n probleem.
Maar als de wintertijd komt en de klok terug gaat dat wordt lastiger.
Er hangen klokken met een klepel die elk half uur slaan, die moeten dan weer worden stilgezet anders zijn ze van slag af en later weer aan de gang maken. Grrr....
Wat te denken van (met respect) de oudere mensen?
Die kunnen amper (vooral dgitale) klokken en horloges verzetten, of ze vinden het erg lastig en vaak te moeilijk.

Voor mij en veel andere mensen heeft de zomertijd nauwelijks meerwaarde. De langere dagen komen vanzelf.
Groetjes, Tineke01
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2012 om 19:00
Vanmorgen had ik last van het uur tijdsverschil, ik kon niet op gang komen, pas toen we op de oude tijd zaten ging het vlotter allemaal, toen was het dus al 9 uur. SmileSmile
Groetjes van Jolly

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2012 om 16:14
Ik moet toe geven anders geen last en nu al 2 dagen dat ik niet uitgerust ben
Back to Top
Elgurumi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elgurumi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2012 om 21:35
Heb een paar dagen het idee gehad dat de tijd harder liep dan ik kon bijhouden, maar nu gaat het wel weer. Gelukkig heb ik brave apparaten,die netjes vanzelf op de juiste tijd springen.
Oost West, thuis in je eigen nest!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2012 om 23:14
Dat is makkelijk Elly Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 10:34
Ik heb er nooit echt last van, ik vind het ook wel heerlijk dat het nu langer licht is 's avonds. De kinderen kunnen na het eten nog lekker buiten spelen, waarvoor het anders te donker is. De oudste kan zelf naar de club en terug 's avonds, omdat het nog licht is. Ik hou van het licht en heb een hekel aan het donker. Dus voor mij mag de zomertijd blijven.

Ik zei laatst tegen iemand dat de wintertijd wel afgeschaft mag worden, dan wordt het weer vroeger donker en dat hoeft voor mij niet. Maar, zei die persoon toen, dan wordt het in de kortste dagen pas om half 10 's ochtends licht. En dat is toch ook wel heel laat. Tja, dus maar zo laten denk ik dan maar. Ik heb in elk geval geen problemen met een jet-lag of het verzetten van de klokken.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns