Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kluns

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kluns
    Posted: 07 Augustus 2012 om 13:06
Ik ben de laatste tijd zo'n kluns, ben net weer een beetje aan het terug komen.
Begin weer een beetje te reageren
Had toch weer een patroontje te delen.
Doe met de verrassing swap mee, ik dacht dan begin ik weer een beetje met handwerken want er kwam niets meer uit mijn handen.

Laat ik vorige week een hondje voor iemand uit, anders zit dat hondje de hele dag in de keuken.
Lekker naar het bos met het hondje stap ik in een gat, oeps daar lag ik in de modder.
Gevolg dikke enkel en helemaal blauw.

Van de week doe ik het zonnescherm naar beneden, hangt best laag dus oppassen.
Buurman zit in de tuin dus even zwaaien en gedag zeggen draai me om en oeps knal tegen het zonnescherm. Hoofdpijn en een mooie blauwe plek op mijn hoofd vlak boven mijn oog.

Er gebeuren ook nog leuke dingen, heb van mijn broer een nieuwe apple computer gekregen.
Gooi ik vanochtend een kop thee over mijn toetsenbord.

Maar ik mag niet klagen want er zijn mensen die hebben ergere dingen.
Dit van mij is gewoon erg klunzig en daar erger ik me aan.
Zal wel komen omdat ik toch mijn rust nog niet heb gevonden.

Wilde dit even aan jullie kwijt.
Ga nu weer even verder bij lezen.

Groetjes, Lidia
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 13:10
oh jee, ze moeten jou wel hebben zeg, ge lekker op een stoel/bank zitten en ga lekker handwerken, gewoon jezelf afleiden en de boel effe de boel laten.
lydia wijsbroek
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 13:13
He Lidia,Wat fijn weer even wat van je te horen.Nee hoor wij vinden jouw geen kluns.Doe het lekker rustig aan net wat lydia ook zeg ga heerlijk handwerken als dat wel lukt,
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 13:22
Oei, dat zou mij ook zo maar kunnen overkomen.  Al die vervelende ongelukjes.
Lekker ontspannen handwerken geeft weer rust hoor.
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 13:26
ik ken dat, soms denk ik dat ik dat ook allemaal aantrek, nooit lezen terwijl  ik wandel ook geen rekening van de winkel want anders struikel ik, uitstappen uit de auto blijf altijd wel met iets hangen, laatst met mijn rok gevolg grote scheur, winkels gaan kijken niet goed kunnen zien in de etalage iets dichter gaan staan boenk hoofd tegen de ruit, even snel iets doen met 3   viervoeters die voor je uit lopen gaat ook niet erg goed, bedhoek ondertussen afgesleten omdat ik daar toch minstens 1 x per week tegenloop
zo kan ik nog een tijdje doorgaan hoor

Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 13:33
Ik geloof dat we er allemaal wel eens last van hebben. Ik heb laatst ergers op een programma gehoord dat hoe meer blunders je maakt hoe sympathieker men je vindt. Ik denk dan altijd, ze zullen mij wel heel sympathiek vinden .
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 13:57
dan ben ik mega sympathiek. Big smilewant ik bega met regelmaat van dit soort blunders.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 13:59
Ga lekker naar bed, trek de deken over je heen en hoop dat het plafond vandaag niet naar beneden komt.
Verder............. sterkte!!
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 13:59
Hoi Lydia, dit is niet zo leuk, maar ook dit gaat weer over.....Hug
groetjes geesje
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 14:15
Hoi Lydia. Er zijn van die dagen waarvan je blij bent als ze om zijn. Dit is er dus een. Vroeg naar bed en morgen opnieuw beginnen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 14:25
Ik ben al blij dat zo'n dingen niet alleen bij mij gebeuren Wink en van die tegenslagen komen nooit alleen, het lijkt wel een domino effect met momenten maar na regen komt zonneschijn Wink

Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 16:15
ze moeten jou wel hebben zeg
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 17:48
wel hoor je ben wel een kluns, en dames dat mag ik als mede kluns zeggen, ik ben ook zoooooooo'n grote kluns, en vraag jij je ook weleens af waarom andere dat nooit hebben, de weg is zo groot maar wij stappen in dat ene gat wat er ligt, ik voel helemaal met je mee, kijk je achterom en ja hoor je stoot je hoofd ergens tegen aan, ik ben vaak een gehaaste kluns, bij mij gaat het gewoon allemaal fout omdat ik nog even snel dit en dat wil doen, ja hoor meid jij ben ook een kluns dus welkom bij de klunsen club Wink
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 17:51
Nou, weet je wat ze bij ons zeggen :
Wie niks doet komt ook niks tegen!!!!  ;.))

En ik denk dat er meer klunsen rondlopen dan je denkt, maar dat er weinigen zijn die daar openlijk voor uitkomen... ;.))
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 17:54
Nou, weet je wat ze bij ons zeggen :
Wie niks doet komt ook niks tegen!!!! ;.))

wel hoor wij klunsen komen zelfs dan wat tegen een lantaarnpaal ofzo of een stoelpoot, echt waar dat lukt onsLOL
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 17:56
LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
Zo zie je maar we zijn allemaal klunsen!!!!!LOLLOLLOLLOLLOLLOL
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 18:21
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, had ik ook eigenlijk niet verwacht hoor.
Maar Tim komt thuis met een mooie bos bloemen voor me, hij vond het zo rot dat ik vandaag ook nog eens thee over mijn toetsenbord gooide.

Nu willen jullie even lachen, ik had ze in een vaas gedaan en dacht ik doe het over in een grotere, netjes het water overgegooid, wat extra water erbij en toen tilde ik de vaas op en brak hij in stukken.
Nu ik raak vandaag niets meer aan hoor.
Tim gaat een dubbelgeslagen pizza halen, die vind hij heerlijk, dan kan ik niets meer verknallen vandaag.

Groetjes, Lidia
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 18:25
het is maar goed dat de pizza dubbel geslagen is en niet jij, want jaja dat kunnen wij ook dubbel slaan met je fiets bv, en als ik jou was ging ik inderdaad naar bed met de dekens over je hoofd en nergens meer naar kijken of aanraken, gewoon doodstil blijven liggen en maar hopen dat je niet door het bed zak, en stoot je tenen niet voor het instappen, gelukkig duurt dit soort dingen meestal maar een dag, veel sucses voor morgen
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 21:17
Wat herkenbaar. We hebben het inderdaad allemaal wel eens Big smile
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 21:31
Fijn om je weer te lezen Lidia. Dat je weer langs komt piepen. Al is dat niet om je klunzen bericht. Ze moesten je wel hebben.
Herken het ook wel. Kan dan zo boos worden op mezelf. Die deurpost staat er langer en gaat echt niet voor mij opzij. Die stoel kan best verschuiven maar niet als ik het met mijn grote teen probeer. En als ik aan het koken ben zou ik mezelf af en toe kunnen slaan. Kip, eieren (juist die twee bacterie dingen met Manuel over de vloer) rijst, groente echt werkelijk alles komt op de grond terecht bij mij. Mijn kookplaat is altijd smerig na het koken. (sommigen hoeven er niet eens een doekje over te halen) En ik zal geen dag voorbij laten gaan om een vork of een mes op de grond te laten stuiteren tijdens het koken of het eten. Zucht. Troost je dus. Dit zijn alleen nog maar de dagelijkse kleine ergenissen.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns