Knübbelchen |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
zooooooo mooi zoooooo lief
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Heel leuk met die strepen.
Ik had hem in een Marie Claire boekje en moest ook de armen en benen verlengen om er een knoop in te krijgen. Gelukkig had ik het patroon uitgeschreven, want het boekje is spoorloos. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14097 |
Had jij hem met katoen of een ander materiaal gebreid Magtelt?
Oeps, bijna vergeten. Iedereen bedankt voor de lovende woorden.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Ik heb hem al een paar keer gebreid, maar nog niet met katoen. Ik heb hem zelfs eens met twee kleuren gebreid en dan zó dat de voor- en achterkant tegelijk gebreid werden, dus om en om een steek wit en een steek roze, eerst het ene been, toen het andere, toen alle steken op de pen. Het meerderen van de armen was best een rekenklus, maar het is gelukt. Ik ben ook wel eens met het hoofd begonnen, om niet aldoor hetzelfde te doen. Ik geef ze nooit een gezicht, overigens, dat is weer zo'n gedoe met wegwerken van de draadjes.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14097 |
Mijn patroon is in de rondte gebreid van boven naar beneden. Eerst het hoofd 40 steken, dan kleurwissel. De raglan maken. Dat was in mijn geval meerderen tot 136 steken. Steken voor de armen op een draad zetten, is ieder 34 st. en met het lijf, 68 st verder gaan tot de benen. Splitsen voor de benen 34 st en die breien. Daarna de steken voor de armen op nemen, breien en klaar. Het mutsje wordt apart gebreid. Mijn patroon heeft ook geen gezicht. Een keer gezien en vond ik leuk.
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Sorry Lidwina. Ik zie hem nu pas. Erg schattig.
|
|
![]() |
|
Dank je wel Geerlig. Leuk toch zo'n laat complimentje. Een verrassing toch?
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |