Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

knoopjes action

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: knoopjes action
    Posted: 21 Februari 2014 om 09:21
Ik heb de zakjes met knoopjes van de action eens goed bekeken. er zitten werkelijk hele leuke knopen in ,alleen is het erg jammer dat er zo weinig van de zelfde in zitten.
Ik ga daarom kijken of er nog meer van de zelfde zakjes in de winkel zijn. om genoeg knoopjes te krijgen voor een kindervestje
oant Sjen
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2014 om 09:49
Welke zou je graag willen Bloem, dan kijk ik voor je vanmiddag.
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2014 om 10:39

dit is de inhoud van 1 zakje.
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2014 om 10:59
Misschien is het leuk om dezelfde grootte, maar verschillende kleuren knopen te gebruiken. Ik heb ook wel eens om en om een ronde en een bloemtje gebruikt.

Ik had de indruk dat ze resten knopen hadden opgekocht en per gewicht in zakjes gegooid.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2014 om 11:38
Gaat het om het hele zakje of spicifieke knopen, Bloem?
blogspot.nl/

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2014 om 13:19
Volgens mij maken ze ons lekker (in dit geval Bloem) zodat hun hele voorraad opgekocht wordt.
Wij gaan dan alle knoopjes naar Bloem sturen zodat ze van alles er een aantal heeft, tsjee wat zijn die gasten slim.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2014 om 13:48
als verschillende hobbydozen, zakjes met dezelfde kleur kopen.zou je onderling kunnen ruilen?   

er zitten ook heel veel kleine in die zijn heel geschikt voor poppen kleding .
roept u maar
oant Sjen
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2014 om 15:12
Zakjes met knopen zijn binnen, de ruilhandel kan beginnen!!!
blogspot.nl/

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2014 om 15:40
Originally posted by bloem bloem wrote:

als verschillende hobbydozen, zakjes met dezelfde kleur kopen.zou je onderling kunnen ruilen?   

er zitten ook heel veel kleine in die zijn heel geschikt voor poppen kleding .
roept u maar
Ben ik toch net terug uit het dorp, maar ik wil volgende week best voor je kijken.
Ik heb (nog) geen knopen-fetisj, dus ik moet er eenvoudig afstand van kunnen doen.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2014 om 10:35
De knopen van de Action worden veel door scrapbookers gebruikt, en dan is het juist leuk om allemaal verschillende te hebben. Ik denk dat dat de diversiteit in een zakje verklaart.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2014 om 10:53
ik heb gisteren 5 dezelfde zakjes kunnen kopen. daar door ik heb voorlopig knopen genoeg. en kunnen de kleinkinderen er vanmiddag mooi mee spelen. ze hadden ook een mooie opbergdoos met vakjes aan de boven en onderkant ideaal. die heb ik ook maar meegenomen.
oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns