Knoopjes |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben daar tegenwoordig niet meer verbaast over, merendeel omdat er al een tijdje een facebook pagina is van een Action fan (ik weet niet of je facebook hebt, maar dan is het https://www.facebook.com/ActionFanpagina?fref=ts) en het is een hartstikke leuke vrouw die altijd met nieuwe ideeën komt en ook met nieuwe dingen van de Action, volgens mij gaat zij daar dagelijks heen Ze heeft al 56.528 volgers
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zal eens zoeken, ik zit wel op facebook, maar ik kan daar bijna niets vinden, alleen mijn eigen broertje met veel moeite. Ze hadden ook weer van die leuke doosjes met kleine paspopjes, voor kinderen, maar ik ben 1.56, dus ik mag ook.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je hoeft alleen de link maar aan te klikken en dan zit je al op de desbetreffende pagina.
|
|
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ahhh, hier zijn de knopen geariveerd!!!
Geweldig!! En de prijs!! 3zakjes ingeslagen, rode , roze en blauwe |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nog steeds geen knoopjes, wel de fluorwol en stapels haak- en breiboeken.
|
|
wat rozengeur. |
|
Esther1963
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ook weer geen knoopjes, maar ik heb net wel leuke stofjes gescoord bij de Action
|
|
|
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zal bij ons ook weer een keer kijken. Hier is ook al een week niets meer.
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
San-nie
Groupie Lid sinds: 10 Mei 2013 Locatie: Schiedam Status: Offline Points: 59 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb deze week nog wel knoopjes meegenomen bij de xenos maar die zijn 2,99 dus wel duurder. Ga misschien toch nog even naar de Action, er zit hier een hele grote vlakbij misschien hebben ze daar nog iets.
|
|
Kralemie
Duizendpoot Lid sinds: 21 Juni 2013 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zag nooit een Action in mijn buurt, maar heb toch maar eens effe op hun site gekeken. En wat een toeval, er gaat op 11 juli een filiaal open hier vlakbij ! Kan haast nie wachten ....
|
|
groetjes,
Annemie |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ja het gaat hard, vorig jaar 100 filialen erbij en nu op naar weer 100 in een jaar. Alles komt voorlopig nog uit Noord Holland, maar er komt een distributiecentrum in Limburg.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Onze Action heeft ze nog steeds niet of alweer niet, er is ook geen leeg vakje meer met de naam Knoopjes, maar wisten jullie dat Voordeelboekhandel voor € 3,49 doosjes met 160 knoopjes heeft? 2 vakjes piepklein, maatje Barbie en Evie, 2 vakjes middelgrote en 2 vakjes maatje bloes. Het lijkt duur, ze hebben 4 verschillende doosjes in de kleuren bruin, rood/roze, blauw en groen. Maar op de markt betaal je algauw 20 eurocent per knoopje.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |