Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Knoopsgat

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lily View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 29 Juni 2021
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lily Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Knoopsgat
    Posted: 29 Juni 2021 om 12:32
In mijn baby manteltje patroon staat. Br. 1 st,. kant de volg. 2 st. af, br. 8 st. kant de volg.2 st. af, en br. de hele naald vervolgens verder. Ze in de volg. nld.weer 1 st. op ter hoogte van de knoopsgaten.
Het patroon is in ribbelsteek.
2 afkanten en 1 terug zetten klopt volgens mij niet. Ik weet ook niet hoe ik een steek erbij zet. 
Wie kan mij een tip geven om mooi knoopsgaten te krijgen voor knopen van 15 mm.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2021 om 13:52
als je voor een knoopsgat 2 steken moet afkanten moet je ze er in de volgende pen weer bijmaken
hier kun je zien hoe....

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2021 om 13:58
misschien bedoelen ze met kant de 2 volgende steken af : brei de 2 volgende steken samen. En dan kunt ge een omslag maken voordat ge die 2 steken samenbreit en in de volgende naald breit ge die omslag gewoon als een gewone steek.



in het filmke maken ze de omslag na de 2 samengebreide steken
https://www.garnstudio.com/video.php?id=63&lang=nl
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2021 om 20:16
Ik maak al jaren dit knoopsgat.
Met zoeken vandaag kwam ik deze nog tegen. Heb ik niet geprobeerd, maar lijkt mij ook heel mooi.
Let er altijd goed op dat je het knoopsgat niet te groot maakt.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lily View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 29 Juni 2021
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lily Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2021 om 13:06
Bedankt voor de reacties met mooie voorbeelden van knoopsgaat maken, . Ik ga ze uitproberen.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2021 om 14:41
Veel succes!
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juli 2021 om 13:26
Lidwina , ik had de laatste manier van knoopsgatenmaken nog nooit gezien ,maar het lijkt mij i.d.d een stevig knoopsgat dat niet vlug gaat lubberen .

Bedankt voor de tip .
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns