Knuffel gezocht |
Reageer |
Autheur | |
BDB
Newbie Lid sinds: 17 Juli 2012 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 17 Juli 2012 om 16:17 |
Ik ben op zoek naar een stukje jeugdsentiment. Ik zoek een knuffeldier dat verloren is gegaan.
Kan iemand me helpen? Het zou een prachcadeau vormen voor mijn vriendin. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je komt het forum ophopsen en bij alle gegevens die je ons kan geven staat NOT GIVEN. Zo weten we niet uit welk jaar dat beestje ongeveer is en al zou iemand het weten en het patroon hebben, dan kan het niet aan je gestuurd worden.
Wij zijn handwerksters, geen helderzienden. Kijk eens in WELKOM, dat boven elke rubriek staat, dan lees je meer over het forum en hoe het hier toe gaat. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi BDB,
Misschien best je mail-adres in je member profile zetten bij het vlindertje van windows messenger. Anders kan niemand je een mail sturen. Misschien je ook eens voorstellen bij de topic 'voorstellen'. Zo weten we wie je bent en zal je waarschijnlijk sneller reactie krijgen. Mocht je een foto hebben van de knuffel die je zoekt of die er een beetje op lijkt, dan ben je beter dat je die hier post. Zo krijgen de leden een idee. Alvast veel succes met je zoektocht!! |
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
BDB
Newbie Lid sinds: 17 Juli 2012 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi
Een foto heb ik helaas niet. Ik weet wel dat het nu om een 13-tal jaren geleden gaat. Zal mijn profiel wat bijsturen. :) Bedankt Bram |
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan je via de ouders geen foto bekomen van je vriendin met die knuffel??
Of via de ouders meer uitleg en omschrijving vragen? Als je de originele niet vindt, kan je misschien via een naaister hem laten namaken. Tis maar een optie hoor. |
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |