|
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | ||||||
Claudia1975 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 08 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 16 |
![]() Posted: 08 April 2009 om 17:22 |
|||||
Wie kan mij helpen aan patroontjes van knuffels? Het maakt eigenlijk niet uit wat voor knuffels het precies zijn. Ik vind het leuk om ze te maken voor de kinderopvang waar ik werkzaam ben. Maar ook om ze samen met de oudere kinderen te gaan maken....tenminste de wat eenvoudigere patronen.... Groetjes, Claudia
|
||||||
![]() |
||||||
Veerletje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
![]() |
|||||
Hallo Claudia!
Leuk dat je de weg naar het forum hebt gevonden ![]() Misschien is het toch gemakkelijk als je een beetje meer specifieert welke patronen je zoekt? Haak-, brei-, of naaipatronen? Of vilt of nog iets anders? Knuffels is ook heel ruim, ik heb wel een gemakkelijk patroontje voor een leuke "knuffel", dat leuk is voor kinderen op te maken! http://www.lionbrand.com/patterns/70594AD.html?noImages= Het systeem is heel simpel: - je haakt (of breit) 2 lapjes (voor en achterkant van het lijfje) - daarna haak (of brei) je 4 ronde vormen. Maar het is misschien makkelijker om ook lapjes te haken/breien (lange smalle) voor beentjes en armpjes. - Je naait de voor en achterkant aan elkaar en naait er de beentjes en armpjes tussen/aan. - als je de rondjes voor de ogen wat te moeilijk vindt, kan je ook wiebeloogjes gebruiken of vilt. Als je wat afwisselt qua kleuren of eventueel ook oortjes aanmaakt kan je allerlei diertjes maken. (werk bijvoorbeeld in het roze en maak een krulstaartje (een triep lossen, met in elke steek 2 vasten) en oortjes en je hebt een varkentje). Groetjes! Veerle |
||||||
![]() |
||||||
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
|||||
http://www.garnstudio.com/lang/nl/category_oversikt_dolls_pe ts.php Hier staan ook nog een aantal leuke,en bij de hobbydoos ook. |
||||||
![]() |
||||||
Claudia1975 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 08 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 16 |
![]() |
|||||
Dankjewel voor jullie reacties! Sorry...inderdaad wel handig dat ik erbij vermeld wat voor patronen ;) Momenteel zijn we erg bezig met breien...dus ben dan ook voornamelijk opzoek naar verschillende breipatronen van knuffels. Bij hobbydoos heb ik inderdaad al wat leuke patroontjes gevonden! Groetjes, Claudia |
||||||
![]() |
||||||
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
![]() |
|||||
en als je knuffels in je inbox
![]() ![]() |
||||||
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
||||||
![]() |
||||||
tikoes ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
![]() |
|||||
Vanuit Boxtel willen ook enkele knuffels in je mailbox kennis komen maken
![]() Als ik je mailadres hier zie............komen ze eraan. |
||||||
![]() |
||||||
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
![]() |
|||||
Ik heb ook wat knuffels voor je maar zit ook met het volgende :
|
||||||
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Dankjewel allemaal voor jullie reacties! Is inderdaad wel handig om mijn mailadres zichtbaar te maken... Als het goed is, is mijn adres nu zichtbaar :) Groetjes, Claudia |
||||||
![]() |
||||||
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
![]() |
|||||
ik dacht ik gebreide knuffels had maar het zijn gehaakte, heb je als nog belang bij gehaakte dan hoor ik het wel
![]() |
||||||
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Hoi Tineke, Ja hoor gehaakte knuffels zijn ook welkom. Ben zelf nog niet zo heel lang bezig met haken dus wil wel eens proberen of me dat gaat lukken Groetjes, Claudia |
||||||
![]() |
||||||
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
![]() |
|||||
Hoi Claudia,
Ik heb je 2 poezen patronen gestuurd! Groeten Creaans. |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Creaans, ik heb de pstroontjes ontvangen Helemaal leuk! Ik ben er erg blij mee! Groetjes, Claudia |
||||||
![]() |
||||||
tikoes ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
![]() |
|||||
Poezenpatronen
![]() ![]() Daar staat mijn mailbox dag en nacht voor open. |
||||||
![]() |
||||||
Petra T. ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 737 |
![]() |
|||||
Ik heb je wat poppen en beesten gestuurd.
Veel plezier ermee. Laat je eens wat zien als het klaar is? |
||||||
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Dankjewel Petra voor de leuke patroontjes! En natuurlijk laat ik het zien als ik wat af heb :) Groetjes, Claudia |
||||||
Op zoek naar breipatronen van knuffels...
|
||||||
![]() |
||||||
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
![]() |
|||||
Hoi Tikoes,
Ik heb je 2 poezen patronen gestuurd. Groeten Creaans. |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
![]() |
||||||
![]() |
||||||
hadejongh ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 08 Oktober 2009 Status: Offline Points: 5 |
![]() |
|||||
Ik ben net nieuw op het forum en ben hier terecht gekomen omdat op zoek was naar breipatronen van knuffels. Ik heb al geprobeerd wat boeken te vinden waar knuffelpatronen in staan maar via het internet is het lastig om een goed boek te vinden. Nu lees ik hier dat er onderling veel patronen worden uitgewisseld. Als het niet een grote moeite is, zouden jullie mij dan ook wat patronen kunnen sturen???? Ik heb veel zin om weer aan de slag te gaan maar heb tot nu toe nog geen leuk projectje kunnen vinden....... HELP
|
||||||
![]() |
||||||
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
|||||
Beste ? (weet je naam niet)
Wat zoek je precies voor knuffels? Via hobbydoos zelf staan ook verschillende knuffels die je gratis aan kan vragen. BV een beertje of een konijn. Groetjes Simone |
||||||
![]() |
||||||
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
|||||
http://www.garnstudio.com/lang/nl/category_oversikt.php?kat= 6 Hier kan je ook al wat vinden. Wel om te haken. |
||||||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |