knuffel vulling |
Reageer |
Autheur | |
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 April 2013 om 10:07 |
Ik las laatst dat sommigen van jullie kussentjes kopen voor de vulling bij de Action. Zijn dat dan die kleine witte kussentjes voor wat was het rond de 1,50 euro?
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
kim1312
Newbie Lid sinds: 04 December 2012 Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Mayabees
Ik koop de vulling bij de Hema. Deze zakken zijn €6,- maar vul er erg veel dieren mee
|
|
Krissis
Hobbyguru Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja Mayabees, dat zijn inderdaad die kussentjes. Geweldig (goedkoop) spul!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23691 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik doe al jaren met een zak van Jan Sikkes, maar ik maak niet zo veel knuffels. Ik geef ze wel.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5778 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik koop het ook bij de hema en kan er veel mee opvullen voor 6, euro
|
|
jetje1970
Hobbyguru Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Post Options
Thanks(0)
|
Koop ook de vulling van de Hema. Ook gewoon uit gemak, geen idee wat goedkoper is.
Kan er ook redelijk veel knuffeltjes mee opvullen. Gr. Rianne
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
Post Options
Thanks(0)
|
de zeeman heeft die kussentjes nu ook
|
|
oant Sjen
|
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oké. Zal van de week eens gaan kijken. Dank je.
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
boudewina