knuffel vulling |
Reageer |
Autheur | |
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 April 2013 om 10:07 |
Ik las laatst dat sommigen van jullie kussentjes kopen voor de vulling bij de Action. Zijn dat dan die kleine witte kussentjes voor wat was het rond de 1,50 euro?
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
kim1312
Newbie Lid sinds: 04 December 2012 Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Mayabees
Ik koop de vulling bij de Hema. Deze zakken zijn €6,- maar vul er erg veel dieren mee
|
|
Krissis
Hobbyguru Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja Mayabees, dat zijn inderdaad die kussentjes. Geweldig (goedkoop) spul!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23691 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik doe al jaren met een zak van Jan Sikkes, maar ik maak niet zo veel knuffels. Ik geef ze wel.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5778 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik koop het ook bij de hema en kan er veel mee opvullen voor 6, euro
|
|
jetje1970
Hobbyguru Lid sinds: 10 Mei 2012 Locatie: Markelo Status: Offline Points: 1021 |
Post Options
Thanks(0)
|
Koop ook de vulling van de Hema. Ook gewoon uit gemak, geen idee wat goedkoper is.
Kan er ook redelijk veel knuffeltjes mee opvullen. Gr. Rianne
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
Post Options
Thanks(0)
|
de zeeman heeft die kussentjes nu ook
|
|
oant Sjen
|
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oké. Zal van de week eens gaan kijken. Dank je.
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
boudewina
Duizendpoot Lid sinds: 04 Mei 2012 Status: Offline Points: 382 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier mijn knuffel vulling de mijne was op ik koop dan altijd een synthetisch dekbed bij de kringloop. dus de boven laag eraf halen dan in de wasmachine en ben je voor 5,- klaar dus voorlopig weer genoeg
|
|
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
|
|
nixen
Hobbywonder Lid sinds: 13 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 731 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik koop de goedkoopste kussen bij de Ikea. Kost 1,99 per kussen van 60x70 cm.
Hij heet Gosa Slan. Ze zijn pas iets duurder geworden waren eerst 1,79. |
|
KarinVE
Newbie Lid sinds: 04 Januari 2013 Locatie: Middelburg Status: Offline Points: 30 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb bij de Kwantum een zak hobbyvulling gekocht. Een zak van 500 gram voor 4 euro
|
|
Humpiedum
Duizendpoot Lid sinds: 07 Oktober 2012 Status: Offline Points: 145 |
Post Options
Thanks(0)
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
zo even bij de advertentie van Blokker gegeken, wat worden we toch voor de gek gehouden, ik koop dit al een paar jaar en de prijs gaat steeds meer omhoog, kostte het vorig jaar om deze tijd nog 1,70 E. en 3 mndn geleden nog 2,20 E is het nu in de reclame 2,45 E.
Ik heb in de winkel nog gevraagd/ gezegd, kreeg als antwoord ja het wordt veel gekocht dus gaat de prijs omhoog.......
|
|
groetjes geesje
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |