Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

knuffel vulling

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: knuffel vulling
    Posted: 04 April 2013 om 10:07
Ik las laatst dat sommigen van jullie kussentjes kopen voor de vulling bij de Action. Zijn dat dan die kleine witte kussentjes voor wat was het rond de 1,50 euro?

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
kim1312 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 04 December 2012
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kim1312 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 11:55
Hoi Mayabees
 
Ik koop de vulling bij de Hema. Deze zakken zijn €6,-  maar vul er erg veel dieren mee Smile
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 19:45
Ja Mayabees, dat zijn inderdaad die kussentjes. Geweldig (goedkoop) spul!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 19:53
Ik doe al jaren met een zak van Jan Sikkes, maar ik maak niet zo veel knuffels. Ik geef ze wel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 20:52
ik koop het ook bij de hema en kan er veel mee opvullen voor 6, euro
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Mei 2012
Locatie: Markelo
Status: Offline
Points: 1021
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 21:17
Koop ook de vulling van de Hema. Ook gewoon uit gemak, geen idee wat goedkoper is.
Kan er ook redelijk veel knuffeltjes mee opvullen.
 
Gr. Rianne
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2013 om 17:03
de zeeman heeft die kussentjes nu ook
oant Sjen
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2013 om 22:53
Oké. Zal van de week eens gaan kijken.  Dank je.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2012
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 18:59
hier mijn knuffel vulling de mijne was op ik koop dan altijd een synthetisch dekbed bij de kringloop. dus de boven laag eraf halen dan in de wasmachine en ben je voor 5,- klaar dus voorlopig weer genoeg Smile
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 13 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2013 om 19:39
Ik koop de goedkoopste kussen bij de Ikea. Kost 1,99 per kussen van 60x70 cm.
Hij heet Gosa Slan. Ze zijn pas iets duurder geworden waren eerst 1,79.
Back to Top
KarinVE View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 04 Januari 2013
Locatie: Middelburg
Status: Offline
Points: 30
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KarinVE Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2013 om 09:15
Ik heb bij de Kwantum een zak hobbyvulling gekocht. Een zak van 500 gram voor 4 euro
Back to Top
Humpiedum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Humpiedum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2013 om 12:10
Ik heb kussenvulling bij de Blokker gekocht.

Zie website Blokker
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2013 om 12:50
zo even bij de advertentie van Blokker gegeken, wat worden we toch voor de gek gehouden, ik koop dit al een paar jaar en de prijs gaat steeds meer omhoog, kostte het vorig jaar om deze tijd nog 1,70  E. en 3 mndn geleden nog 2,20 E is het nu in de reclame 2,45 E.
Ik heb in de winkel nog gevraagd/ gezegd, kreeg als antwoord ja het wordt veel gekocht dus gaat de prijs omhoog.......LOLLOLWacko
groetjes geesje
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns