Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Knuffel

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
fama View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Knuffel
    Posted: 27 Juli 2012 om 11:40
Hoi hoi,

Ik ben op zoek naar een versleten/sleetse knuffel. Kan iemand me hiermee helpen?

Ik hoor het heel graag!
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2012 om 12:00
Hoi,
punt 1 : het zou leuk zijn dat je je eens voorstelt in de desbetreffende topic, we weten niet met wie we te maken hebben, we hebben geen glazen bol
Punt 2 : meer info ivm knuffel, afmeting, type, wat de bedoeling is van de knuffel
punt 3 : meer info over jezelf ivm woonplaats enzo, dat men weet waar men eventueel naar toe kan sturen, België of Nederland, maakt een groot verschil
punt 4 : in member profile meer detail en ook je mailadresgegevens invullen naast het vlindertje van windows messenger

punt 5 : maar toch welkom hier op hobbydoos!!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
fama View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2012 om 15:36
Sorry!
Dat ga ik z.s.m. invullen. De afmetingen van de knuffel maakt niet uit. Het gaat erom dat de knuffel versleten is.
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2012 om 16:50
Waarom moet ie versleten zijn dan als ik vragen mag?

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
fama View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2012 om 19:28
Puur hobby, ik vind het een uitdaging om exact dezelfde knuffel na te maken.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2012 om 20:22
Ik kan me er niets bij voorstellen behalve de "me to you" beertjes. ben nieuwsgierig en benieuwd :D
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2012 om 20:32
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Ik kan me er niets bij voorstellen behalve de "me to you" beertjes. ben nieuwsgierig en benieuwd :D

Anders ik wel............
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
fama View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2012 om 20:37
Sorry dat ik zo onduidelijk ben. Ik ben op zoek naar een knuffel die geleefd heeft en daardoor versleten is. Een knuffel waar je bijvoorbeeld vroeger als kind mee sliep.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2012 om 21:34
Nee hoor, je omschrijving was voor mij wel duidelijk maar wat je er mee gaat doen daar ben ik nieuwsgierig na ;-)
Back to Top
fama View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2012 om 21:38
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Nee hoor, je omschrijving was voor mij wel duidelijk maar wat je er mee gaat doen daar ben ik nieuwsgierig na ;-)

Aaah oke! Kun jij me misschien helpen, heb jij zo'n knuffel?
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2012 om 22:21
Je kan beter op een rommelmarkt/ kringloopwinkel e.d gaan kijken want als je hier oude knuffels gaat vragen dan ben je steeds € 6,75 kwijt voor het opsturen want knuffels kunnen niet door de brievenbus. Maar tis me nu nog niet duidelijk waarom oude knuffels, als je knuffels wil maken dan zijn er op het internet tig gratis patronen te vinden.

Back to Top
fama View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Juli 2012 om 22:27
Originally posted by Claire Claire wrote:

Je kan beter op een rommelmarkt/ kringloopwinkel e.d gaan kijken want als je hier oude knuffels gaat vragen dan ben je steeds € 6,75 kwijt voor het opsturen want knuffels kunnen niet door de brievenbus. Maar tis me nu nog niet duidelijk waarom oude knuffels, als je knuffels wil maken dan zijn er op het internet tig gratis patronen te vinden.

Dat heb ik inderdaad al gedaan. Alleen bij kringloopwinkels en rommelmarkten heb ik geen knuffel kunnen vinden. Daar verkopen worden alleen knuffels verkocht welke in een goede staat verkeren.
Dat begrijp ik, ik ben ook bereid er voor te betalen hoor.
Er zijn inderdaad genoeg patronen te vinden, maar dat wil ik juist niet.
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2012 om 10:09
Maar als je dan zo'n knuffel hebt stuur je dan de oude weer terug of krijgen mensen een nieuwe terug. Want je bewaard die knuffel natuurlijk niet voor niets. Ik denk dat we dat toch ook wel willen weten.
Groetjes Teunie
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2012 om 10:17
Originally posted by Teunie Teunie wrote:

Maar als je dan zo'n knuffel hebt stuur je dan de oude weer terug of krijgen mensen een nieuwe terug. Want je bewaard die knuffel natuurlijk niet voor niets. Ik denk dat we dat toch ook wel willen weten.

Ja ik snap het ook niet helemaal want als je een knuffel na wil maken dan maakt het toch niet uit hoe erg ze versleten zijn. En daar zijn er tig van te vinden in allerlei kringloopwinkels en op rommelmarkten, die kosten maar een paar centen.  Maar die zijn niet versleten genoeg heb ik begrepen maar dat maakt toch niet uit zou ik zeggen. Er zit iets geheimzinnigs aan als je het mij vraagt:-)

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns