Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenKonijn Roosje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Brabje View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Konijn Roosje
    Posted: 25 Februari 2008 om 10:16

Hallo, ik ben dapper ah patroon van Konijn Roosje begonnen. Ben met het kopje bezig maar loop daar vast. Ik zag dat sommigen er al verder mee zijn (dus het zal wel aan mij liggen). Misschien kan iemand helpen? Bij naald 52 moet je 15 stkn breien, werk keren dan 10 stkn breien. Dan heb ik begrepen dat je met de 10 stk in het midden verder gaat en door samen te breien op naald 70 hiervan 4 stkn overhoudt. Aan beide zijden hou ik dus 5 stkn achter. Zover ben ik. Maar bij naald 70 moet je 4 stkn breien, 9 ad zijkant  vd naalden 53 tm 70 en brei de laatste 5. Dit snap ik niet. Ik heb ad zijkanten ieder 5 stkn en de 4 in het midden. Dus help .... waar ben ik de fout in gegaan? Waarschijnlijk bij naald 52 denk ik maar ik zou echt niet weten hoe ik het anders had moeten doen. Dus, is er iemand die mij verder kan helpen??

Reuze bedankt alvast.

Fijne dag en groetjes,

Miranda

Back to Top
kevertje37 View Drop Down
Newbie
Newbie

Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2008 om 10:57

Hallo barbje,

Volgens mij ben je nog steeds goed bezig alleen is het de bedoeling dat je in nld 70 9 steken opneemt aan de zijkant van de naalden 53 t/m 70. Je moet in de begin- of eindsteken van deze naalden nieuwe steken breien.

Ik kan je alleen niet zo goed uitleggen hoe je dit moet doen. Maar misschien iemand anders wel?

veel succes

kevertje37
Back to Top
Brabje View Drop Down
Newbie
Newbie

Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2008 om 18:11

Hallo Kevertje,

Dank je wel voor je reactie. Ik snap het nog niet helemaal (als ik eerlijk ben) maar je hebt me zeker een stukje verder op weg geholpen. Ik ga eens kijken of het mij gaat lukken. Dank je wel en 'n fijne avond.

Miranda
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns