konijn |
Reageer ![]() |
Autheur | |
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 September 2013 om 20:43 |
![]() |
|
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik kan je niet helpen sorry!
Maar als er een patroon van is hou ik mij ook aanbevolen wat een schatje zeg!!
|
|
![]() |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Weet je zeker dat hij gehaakt is? Als hij al gehaakt is, moet er een witte stoffen beer onder zitten, anders kan dit niet. Zou nl alle vulling eruit puilen. Ik neem nl niet aan dat het witte gedeelte ook gehaakt is. Zelfs met vergroten zie je geen vulling. Ik zou mij niet vebazen als het helemaal stof is. In het midden is een patroontje niet helemaal heel. Bovendien krijg je op haakwerk niet met zo'n fijn lijntje een mond geborduurd, het lijkt wel getekend.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Dat denk ik, dat er een stoffen onder zit denk ik ook. Tuurlijk valt de vulling er anders uit, maar dat bruine lijkt gehaakt. Nou ja, hoe dan ook....het is een droepie! |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
hoe kom je aan dat plaatje ?
dat te weten helpt misschien bij het zoeken
|
|
![]() |
|
Ik zag hem op google, en het ging om het stoeltje, maar ik vond het konijn zo leuk.
Heb nog even gekeken maar kan het niet meer vinden Bloem |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
http://www.life08.nl/handmade-by-life08/1342-brocant-schoolstoeltje.html
heb je het misschien hier vandaan?????
|
|
![]() |
|
Haha, ja inderdaad. |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
Macheri wat goed van jou.
nu kunnen we verder zoeken
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Als je een naaipatroon van een konijn hebt, zou je alle patroondelen in een kantpatroon kunnen haken en die meenaaien als je het konijn in elkaar zet. Hier en daar met een steekje vastzetten. Je zou er ook een oud kanten kleedje voor kunnen gebuiken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
ben benieuwd of jullie het vinden ik kwam er even niet verder mee |
|
![]() |
|
Het is een konijn van happy horse, alweer een stap verder
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Het konijn is alleen kant en klaar te verkrijgen via een webshop.
Een patroon is niet beschikbaar!!! Jammer... vond die zelf ook heel leuk...
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
he dat is jammer
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |