Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

konijn

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
annele View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 225
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annele Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: konijn
    Posted: 28 Januari 2017 om 18:13
Dit keer ben ik op zoek naar een knuffel konijn / paaskonijn.
Het mag gehaakt, gebreid of genaaid zijn.
met of zonder wortel in de voorpoot.


m.v.g. annelies
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2017 om 18:35
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2017 om 18:41
als je op de zoekfunctie klikt op geavanceerd
je vult konijn in, je verandert find post in any date en je klikt in de zoek forum 'links' aan en dan start zoeken, wel dan krijg je 4 pagina's met linken naar konijnen.
en je kan hetzelfde nog eens herhalen maar dan 'gezocht' aanklikken.

De naam kan je ook variëren, haas, paashaas, paaskonijn

en via google vind je er ook heel veel, pinterest, ..... en bijna elke site heeft wel een of ander konijn als patroon
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2017 om 18:52
Had je al gezien dat we je gefeliciteerd hebben met je verjaardag? Oké we waren aan de late kant, maar de wensen waren gemeend.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2017 om 19:29
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2017 om 19:58
in uw link niania met de titel 'hier heel veel mooie haakpatronen voor niets' staan op die 9 bladjes wel 12 patronen van konijnen.

Gewoon efkes de linken hier al bekijken en er komen er zoveel voorbij dat je ze nooit allemaal kan maken.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2017 om 20:18
Zoek eens bij Mala Design, die hebben verschillende leuke (paas) konijnen met en zonder wortels
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2017 om 22:37
Het nieuwe boekje van anja toonen pasen haken staan ook leuke konijnen in.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 Mei 2014
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2017 om 23:51
Back to Top
annele View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 225
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annele Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2017 om 08:23
Beatrix potter wat een idee. Heb er veel borduurpatronen van.
Er zijn dus ook breipatronen en nu van anja ook haakpatronen.
Zeker het overwegen waard.


Zou toch ook nog graag een paashaas willen.


Dan de vraag of ik de felicitatie heb gezien.
Nee, hoe ik mijn best ook doe die staat niet in de inbox.
Toch wil ik jullie daarvoor bedanken.

m.v.g. annelies
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2017 om 08:51

Dan de vraag of ik de felicitatie heb gezien.
Nee, hoe ik mijn best ook doe die staat niet in de inbox.
Toch wil ik jullie daarvoor bedanken.


Ik heb mijn felicitaties ook nergens in mijn inbox gehad, van de meerder en mindertaart wel. Hoe het kan weet ik ook niet.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2012
Locatie: kattenmand
Status: Offline
Points: 4125
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2017 om 09:25
is dit misschien wat ?
konijn
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2017 om 10:12
De felicitatie staat gewoon in de koffiecorner, zodat iedereen mee kan doen, ik weet niets van inboxen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2017 om 10:27
Ge zou toch denken dat elke doorgewinterde hobbydoos dát inmiddels wel weet...dat Beps taarten niet per inbox komen maar in de koffiecorner zodat we allemaal een stukske mee kunnen eten !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2017 om 11:09
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

<br style=": rgb248, 248, 252;">[COLOR="#3366ff"]<span style=": rgb248, 248, 252;"]Dan de vraag of ik de felicitatie heb gezien.</span]<br style=": rgb248, 248, 252;"]<span style=": rgb248, 248, 252;"]Nee, hoe ik mijn best ook doe die staat niet in de inbox.</span]<br style=": rgb248, 248, 252;"]<span style=": rgb248, 248, 252;"]Toch wil ik jullie daarvoor bedanken.</span][/COLOR]<br style=": rgb248, 248, 252;">
<span style=": rgb248, 248, 252;">
</span>
<span style=": rgb248, 248, 252;">Ik heb mijn felicitaties ook nergens in mijn inbox gehad, van de meerder en mindertaart wel. Hoe het kan weet ik ook niet.</span>




als er een nieuw item is dan komt het pas in uw inbox van zogauw ge er zelf op gereageerd hebt (en als je natuurlijk hebt aangeklikt dat je de nieuwe meldingen wilt ontvangen)


En blijkbaar zijn er dus mensen die een vraag stellen en dan rustig zitten af te wachten tot wanneer er iets in hun mailbox zit. Lieve mensen een forum werkt zo niet, een vraag op het forum wordt voor 99% op het forum beantwoord.
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2017 om 12:00
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2017 om 12:02

Ik vind dit ook een erg leuk konijn. Patroon is van little woolycreations. Hij staat bij mij nog steeds op de to do lijst.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2017 om 18:26
Die lijkt op Pieter Konijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2017 om 09:45
Als je zo vaak inlogt is het toch raar dat je geen  felicitaties in je inboxje te krijgt.
Shocked
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2017 om 10:40
[QUOTE=annele] Dit keer ben ik op zoek naar een knuffel konijn / paaskonijn.
Het mag gehaakt, gebreid of genaaid zijn.
met of zonder wortel in de voorpoot.

Wij vinden het erg leuk als mensen lid zijn van dit FORUM ze ook eens leuk mee praten. of de werkjes van andere leden gaan bekijken of beoordelen.
als je alleen komt kijken als je een patroon nodig heb. vind ik dat erg jammer.
oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.529 seconden.
Lang Yarns