Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kooppatronen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: kooppatronen
    Posted: 16 Juli 2011 om 23:10
ik heb een aantal kooppatronen, daarvan is er 1 gemerkt met een watermerk, om te voorkomen dat het doorgestuurd wordt, op elke bladzijde van het pdf patroon staat mijn naam en adres heel duidelijk vermeld, dus altijd te achterhalen (mocht ik het in m'n hoofd halen het door te sturen, een simpele methode om kooppatronen te beschermen, het hele patroon overtikken lijkt me geen optie, het staat ook door de foto heen, misschien een ideetje voor diegene op het forum die patronen verkopen via hun website, zoals creame en matawi. Op deze manier zijn de patronen beter beschermd. vond het eigenlijk het vermelden wel waard. Misschien kan iemand er iets mee.
lydia wijsbroek
Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Carola Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2011 om 14:21

Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

ik heb een aantal kooppatronen, daarvan is er 1 gemerkt met een watermerk, om te voorkomen dat het doorgestuurd wordt, op elke bladzijde van het pdf patroon staat mijn naam en adres heel duidelijk vermeld, dus altijd te achterhalen (mocht ik het in m'n hoofd halen het door te sturen, een simpele methode om kooppatronen te beschermen, het hele patroon overtikken lijkt me geen optie, het staat ook door de foto heen, misschien een ideetje voor diegene op het forum die patronen verkopen via hun website, zoals creame en matawi. Op deze manier zijn de patronen beter beschermd. vond het eigenlijk het vermelden wel waard. Misschien kan iemand er iets mee.

binnen 1 minuut is alle info waar jij het over hebt weg, dat jij dat niet doet/kan
betekent alleen maar dat je het waarschijnlijk niet wil doorsturen. De mensen
die het echt willen doorsturen kunnen het er zo afhalen. Daarbij kost het maken
van zo een bestand heel veel werk soms zelf met een appart programma en
op ravelry mag je met beveiliging op je pdf niets verkopen. Is dus helaas geen
optie, ook omdat de mensen die het wel willen doorsturen weten hoe ze het er
af moeten halen binnnen een paar minuuten.

Ik kan je zo vertellen hoe je het er af moete halen, omdat ik het er ook weleens
opzet, maar dat ga ik niet doen  sorry!

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2011 om 14:29
het was ook maar een geopperd idee
lydia wijsbroek
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns