Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

korte pinwheel voor mijzelf

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: korte pinwheel voor mijzelf
    Posted: 06 November 2011 om 15:34

Nog steeds heb ik veel plezier van mijn pinwheel vest wat ik jaren geleden heb gemaakt. Nog altijd droomde ik van een kortere zomer versie. Toen ik een patroon vond kwam die droom al een stuk dichter bij. Inmiddels is de droom uitgekomen. Ik heb hem al veel gedragen en hij zit heerlijk. Minder warm als haar grote zus, maar dat was ook de bedoeling. Zoals Jips weg is van omslagdoeken zo ben ik weg van pinwheels. Zo vind ik dat elke vrouw meerdere pinwheels in haar kast moet hebben liggen.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 15:36
Clara, is dit een vest? En gaan je armen door die gaten? Ik ken dit niet.Maar als het zo is vind ik het wel heel leuk.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 15:53
mooi gemaakt
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 16:16
Frea dat klopt ;)

Mooi is deze geworden! De kleur is ook wowie
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 17:46

O Clara prachtig!

Maar helaas heb ik geen Pinwheel model, daar bedoel ik mee dat ikzelf geen model ben voor een pinwheel

 

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
vrioom View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 Februari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 595
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vrioom Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 18:35
mooi!! Zou hem wel eens willen zien als hij gedragen wordt.
vrioom
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 19:01
Prachtig. Ik wil hem ook wel geshowed zien!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 19:33
Wat is een Pinwheel? Dat wordt googelen. Ziet er wel leuk uit. Groetjes, Lida
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 22:41
Prachtig

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2011 om 23:18

heeel mooi!

In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
rianne35 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 September 2011
Status: Offline
Points: 282
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rianne35 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 10:39
Een Pinwheel, ik kende het inderdaad ook niet!! Ziet er leuk uit, maar ook ik denk showen, ben benieuwd hoe dit valt.
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.

Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 20:17

Oke dames, komt dan een foto van mij in de pinwheel. Ik ben geen fotomodel en het shirt er onder kleurt niet echt, maar nu kunnen jullie wel meteen mijn buik zien. En natuurlijk hoe je het vest draagt. Bij een pinwheel begin je in het midden op de rug. Je haakt of breit in het rond. Je maakt er twee armsgaten in en desgewenst mouwen. En maakt hem uiteindelijk zo groot als je zelf wilt. En dan maar genieten van het dragen. En complimentjes krijgen. Op de handwerkbeurs is had ik die grote aan en toen schoot iemand me aan. Ze hadden me al meerdere keren zien lopen. Waar ik het patroon vandaan had. En of ze er een foto van mocht nemen. Dan kon ze het patroon op garnstudio opzoeken. Wel heel stoer hoor. Jullie trouwens ook hartelijk bedankt voor de leuke reacties.



Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 20:52
WAT een beauty !!!! en je bent wél een fotomodel en een heerlijk fris/open mens !!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 20:53

LEUK. Ik snap nu de bedoeling. Begrijp ik dat je zo'n pinwheel ook kan breien?

groetjes Frea.

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 21:18

Ziet er heel leuk uit. En het fotomodel is ook heel aardig!!! met haar mooie buikje. Kind wat zie je er stralend uit! Was ik toen ook zo mooi? en heb ik dat niet gezien?

Groetjes en sterkte voor de laatste loodjes, Lida

Back to Top
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 331
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 08:00
Prachtig, zeker je buik.

Toch weer iets geleerd een "pinwheel", ik wist echt niet wat het was.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 08:29

Ik heb pinwheel gegoogeld. Het is zo'n klein windmolentje dat we als kleine kinderen zelf maakten, of voor ons gemaakt werd. Ook schijnt het een soort kassa/rekenmachine te zijn. Groetjes, Lida.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pinwheel_(toy) hier kun je het zien + uitleg

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 08:54
Je ziet er prachtig uit! Met en zonder pinwheel ;)

Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 11:01
Prachtig vest. Ziet er heel ingewikkeld uit. 


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 12:56
Zo is het goed te zien: schitterend gewoon!!!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns