Kostuum klaar voor elfia |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Autheur | |
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
prachtig
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Een juweel geworden! Het gaat er om dat jij er helemaal tevreden over bent. De allereerste foto vond ik ook al top. Volgens mij heb je lampjes op je hoofd erbij gezet. Worden die lichtjes niet warm onder je rok?
Jij kan in ieder geval als schone fee op stap. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
Prachtig geworden. Heb je de parasol voor deze gelegenheid erbij gemaakt? Je ziet er echt chique uit.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Jondala ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Nee die worden niet warm het is led verlichting |
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
![]() |
|
Jondala ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Ja de parasol speciaal gemaakt voor bij het kostuum |
|
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Dat is deftig. Veel plezier zaterdag.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
Je ziet er volgens mijn man, prachtig uit. Dit compliment moest ik door geven.
Dus als ik je in levende lijve wil zien moet ik naar Arcen komen als ik het goed begrepen heb.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtig. de lichtjes maakt het helemaal af. veel plezier zaterdag
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Prachtig ,jammer dat je hem maar zo kort kunt dragen
Geniet Zaterdag . Ben benieuwd hoeveel complimenten je krijgt . Laat ons weten hoe het was ? . |
|
![]() |
|
Met carnaval zal ik de jurk ook dragen. Zal jullie zeker laten weten hoe mijn dag is geweest |
|
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Ik zal voor je duimen dat de weersomstandigheden wat gunster zijn dan vandaag. Hier heeft het zo hard gewaaid dat je met parasol en al de lucht in gevlogen was. Het moet geen spookfilm worden morgen.
![]() |
|
![]() |
|
Dan verander ik mezelf in Mary Poppins ![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() Zoals het er naar uit ziet, zal dat niet nodig zijn. Geniet van deze dag! |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
Het is nu zaterdagavond en hopelijk was het aan de andere kant beter weer dan hier
of hebt ge de parasol toch efkes overtrokken met doorschijnende plastic. Als ge maar plezier hebt gehad dat is het voornaamste. |
|
|
|
![]() |
|
Ben net thuis van een geweldig dagje elfia. Het is bijna de hele dag droog geweest gelukkig. Pas toen dochterlief en ik naar de auto liepen begon het te regenen. En echt hard. We waren nog net niet doorweekt. Toen eerst m'n dochter naar huis gebracht. Daar lekker gegeten en opgewarmd. En nu zit ik heerlijk op de bank met een warm vest na te genieten van een mooie dag. Oh ja, ben ook nog heel vaak op de foto gezet door verschillende fotografen. En ik heb zelfs het aanbod gekregen voor een heuse fotoshoot.
|
|
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
DOEN en moogt ge dan ook uw andere kostuums meenemen voor die shoot?
|
|
|
|
![]() |
|
Hij wilde liever foto's maken van mij in gewone kleding. Zodat hij ook de andere Jolanda kan zien. De afspraak is om ergens in de bossen een fotoshoot te doen |
|
|
|
![]() |
|
Fijn dat het weer mee gezeten heeft. Hier was dat een beetje anders... Hopelijk heb je geen kortsluiting onder je rokken gekregen met het naar de auto lopen in de harde regen.
|
|
![]() |
|
In de bossen nog wel. Trommelt dan maar al wat mensen op die als boom gecamoufleerd op strategische plaatsen gaan staan.
|
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |