kraamcadeau |
Reageer ![]() |
Autheur | |
welp ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Juni 2012 Locatie: almere Status: Offline Points: 200 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 April 2013 om 11:03 |
ik krijg een super leuke bestelling binnen een kraamcadeautje haken.
namelijk muizefamilie in luchtballon van kuddelz. wie heeft deze al gehaakt?? is het te doen binnen twee weken want anders moet ik zeggen dat het een ander project wordt voordat ik alles ga aanschaffen en het niet ga redden. liefs welp
|
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alles hangt natuurlijk af van het aantal uren dat je er aan kan werken. Ik heb het patroontje opgezocht en volgens mij zal het haken vlotjes verlopen. De meeste tijd zal je moeten spenderen aan het afwerken. Als je dat graag en vlot kan doen moet het lukken volgens mij.
![]() Leuk patroontje trouwens. ![]() |
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Zeker een leuk patroon. Zelf heb ik hem nooit gemaakt, maar ik zou hem niet afkrijgen binnen 2 weken, maar ik haak dan ook niet heel veel.
Succes!
|
|
![]() |
|
welp ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Juni 2012 Locatie: almere Status: Offline Points: 200 |
ik ga gewoon een poging wagen en anders is het haken met een dead line toch.
nog even op centjes wachten van mevr en dan kan ik aan de shop . liefs welp
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Dapper! Leuk! Hou je ons op de hoogte?
*en NU ga ik de laptop wegleggen anders komt er helemaal nooit niks meer van die haaknaald*
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |