Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenkraammand

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Loes View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Februari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 524
Direct Link To This Post Onderwerp: kraammand
    Posted: 20 Mei 2007 om 20:42

kraammand

wie heeft er ooit een gemaakt en heeft voor mij ideetjes of patronen?

Alvast bedankt en groetjes Loes

Loes@Labee.nl

 

groetjes Loes
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2007 om 21:47

 

Ik heb er een voor mijn dochter gemaakt.Ik heb voor de a.s vader en moeder een kado gekocht.Boek voor vader en 2 nachtponnen voor de moeder.Verder heb ik een babytruitje met bijpassende sokjes en broek gemaakt,een voeldoekje,een mobiel,een muisspuugdoek, een hondje gehaakt,en nog iets wat ik op het moment even kwijt ben.Bij volgens mij,mijn creaties staan wel foto's.

Succes met het maken van je kraammand.

 

Groetjes Catharina

Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2007 om 22:03

Wat leuk is om gewoon een mooie (riete)mand te kopen en dan een hoop kleine kadootje daarin, zowel voor de vader, moeder en de baby maar ook voor een eventueel broertje of zusje. En dan voor iedere dag een kadootje, hoeven helemaal geen dure kadootjes te zijn; slabbertjes, flesje bier voor vader (of oud bruin voor een moeder met borstvoeding), lekkere dingentjes voor onder de douche, snoeperijtjes, mooi tijdschrift, baby bestek/servies, speentjes, sokjes (voor de baby of de kersverse moeder), leuke zelfgemaakte kadootje/knuffels vallen altijd in de smaak (vind ik). En dan voor het broertje of zusje een paar leuke speeltjes in de kraammand.

Ik weet zelf nog wel hoe leuk ik dat vond om te krijgen zo een kraammand met een hoop kleine pakjes en dan iedere dag een kadootje mocht openmaken. Op de pakjes stond voor wie het was en op welke dag het open gemaakt mocht worden.

odette
Back to Top
Loes View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Februari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 524
Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2007 om 12:39
Originally posted by catharina catharina wrote:

 

Ik heb er een voor mijn dochter gemaakt.Ik heb voor de a.s vader en moeder een kado gekocht.Boek voor vader en 2 nachtponnen voor de moeder.Verder heb ik een babytruitje met bijpassende sokjes en broek gemaakt,een voeldoekje,een mobiel,een muisspuugdoek, een hondje gehaakt,en nog iets wat ik op het moment even kwijt ben.Bij volgens mij,mijn creaties staan wel foto's.

Succes met het maken van je kraammand.

 

Bedankt voor je ideetjes, ik ga ermee aan de slag. die muisspuugdoek vind ik erg leuk. Heb je daar nog een patroontje van of kan ik dat ergens down loaden?

groetjes

groetjes Loes
Back to Top
Loes View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Februari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 524
Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2007 om 12:41
Originally posted by odette odette wrote:

Wat leuk is om gewoon een mooie (riete)mand te kopen en dan een hoop kleine kadootje daarin, zowel voor de vader, moeder en de baby maar ook voor een eventueel broertje of zusje. En dan voor iedere dag een kadootje, hoeven helemaal geen dure kadootjes te zijn; slabbertjes, flesje bier voor vader (of oud bruin voor een moeder met borstvoeding), lekkere dingentjes voor onder de douche, snoeperijtjes, mooi tijdschrift, baby bestek/servies, speentjes, sokjes (voor de baby of de kersverse moeder), leuke zelfgemaakte kadootje/knuffels vallen altijd in de smaak (vind ik). En dan voor het broertje of zusje een paar leuke speeltjes in de kraammand.

Ik weet zelf nog wel hoe leuk ik dat vond om te krijgen zo een kraammand met een hoop kleine pakjes en dan iedere dag een kadootje mocht openmaken. Op de pakjes stond voor wie het was en op welke dag het open gemaakt mocht worden.

Het idee voor elke dag een kadootje en de datum erop daar had ik nog niet aan gedacht. Leuk idee en ook voor de ouders een kadootje. Bedankt voor de tips.

groetjes

groetjes Loes
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2007 om 19:04

Hallo Loes.

Het was eigenlijk een hondje,maar ik heb hem geprobeerd na te maken en is het een muis geworden.

Het patroontje kan ik voor je na tekenen en opsturen,heb n.l. geen scanner.Wil je dan je adres naar mij mailen?

Groetjes Catharina

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2007 om 19:06
Dit heeft niks met handwerken te maken, maar bij een bizondere gelegenheid is een ballpoint of horloge met ingegraveerde naam en datum ook altijd leuk. Of zo'n hangertje met jongens- of meisjeshoofdje met insriptie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Loes View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Februari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 524
Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2007 om 22:04
Originally posted by catharina catharina wrote:

Hallo Loes.

Het was eigenlijk een hondje,maar ik heb hem geprobeerd na te maken en is het een muis geworden.

Het patroontje kan ik voor je na tekenen en opsturen,heb n.l. geen scanner.Wil je dan je adres naar mij mailen?

Hallo Catharina

Mijn adres is:

Lijsterhof 80  4921 VT  Made

en mijn e-mail adres: Loe@Labee.nl

Ik zie je patroontje met belangstelling tegemoet. Als er kosten aan zijn hoor ik het wel he?

groetjes Loes

groetjes Loes
Back to Top
Loes View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Februari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 524
Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2007 om 22:07

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Dit heeft niks met handwerken te maken, maar bij een bizondere gelegenheid is een ballpoint of horloge met ingegraveerde naam en datum ook altijd leuk. Of zo'n hangertje met jongens- of meisjeshoofdje met insriptie.

Ja aan zo'n hangertje had ik ook al gedacht maar ik wilde ook iets maken.

Bedankt voor de tips

groetjes

groetjes Loes
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2007 om 18:12
Loes,morgen of zaterdag heb je post.
Groetjes Catharina

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns