krans |
Reageer |
Autheur | |
noëlla
Duizendpoot Lid sinds: 11 November 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 225 |
Onderwerp: krans Posted: 22 November 2007 om 18:31 |
joepie, eindelijk gelukt, had vergeten iets weg te doen. Dus hier het begin van mijn krans. Nu de afwerking nog. Hier nog enkele van andere creaties, maar dan naaiwerk met telpatroon ze moeten nog wel ingekaderd worden, maar ik kan geen kader vinden naar mijn goesting, dus zal het nog even aan de kant gelegd worden tot ik mijn zin heb gevonden.
|
|
groetjes, Noëlla
|
|
tdv
Hobbyguru Lid sinds: 10 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2171 |
Posted: 22 November 2007 om 19:03 |
heel erg mooi zegvind de krans ook goed gelukt
|
|
groetjes tine
|
|
BreienHaken
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
Posted: 22 November 2007 om 19:07 |
|
|
amandel
Hobbyguru Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Posted: 22 November 2007 om 19:15 |
Hoera hij is gelukt, erg mooi is ie geworden, viel mee he. groetjes irene |
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
Meia
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
Posted: 22 November 2007 om 19:32 |
Mooi zeg, de krans maar ook je andere werkstukken!
|
|
All you need is love.
|
|
Christien
Hobbywonder Lid sinds: 01 Maart 2006 Status: Offline Points: 446 |
Posted: 22 November 2007 om 20:33 |
Wat raar is dat toch, met die foto's. De krans en je onderste foto zie ik wel, maar de middelste is een rood kruisje. Christien |
|
noëlla
Duizendpoot Lid sinds: 11 November 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 225 |
Posted: 22 November 2007 om 21:24 |
hoi christien, daarstraks als ik ze op de site heb gezet kon ik ze allemaal zien, nu ook de middelste nie, kzal nog es proberen se voilà nu ook weer gelukt, hopelijk blijft he nu staan
|
|
groetjes, Noëlla
|
|
hesterkerstgek1
Hobbyguru Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
Posted: 22 November 2007 om 21:27 |
hallo noella, wat een mooie kleur krans leuk hoor, en je andere werkstukken,heel erg mooi hoor!!!!! groetjes hesterkerstgek1 |
|
GROETJES HESTER
|
|
noëlla
Posted: 22 November 2007 om 21:29 |
wat de kleur betreft :het was gewoon eens proberen wat dat zou geven, nu de afwerking nog natuurlijk, maar ja, da zal iets voor morgen worden. We gaan morgen naar mijn moeder in de kempen en dan kan ik onderweg nog de strik proberen te maken, kwestie van nuttig bezig te zijn in de auto alvast bedankt voor de leuke reakties, dat doet wel deugd |
|
groetjes, Noëlla
|
|
noëlla
Posted: 22 November 2007 om 21:34 |
Irene, ik heb hem wel gebreid he, 100 st opzetten en altijd rechts breien, zo een 15cm en dan afkanten, rond het piepschuim leggen, en dichtnaaien; echt een makkie heb nu nog dezelfde wol maar in het wit liggen, dus die wordt voor mezelf. Deze roze heb ik gemaakt voor mijn moeder. Benieuwd wat ze gaat zeggen |
|
groetjes, Noëlla
|
|
Carlaa
Hobbywonder Lid sinds: 08 November 2007 Status: Offline Points: 707 |
Posted: 23 November 2007 om 13:17 |
Heel mooi.
|
|
rita_1709
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4454 |
Posted: 23 November 2007 om 14:08 |
Hey Noëlla, Hoe mooi... de krans, maar vooral de naaiwerkjes euh. werken, bedoel ik... daar heb je héél zeker nogal wat tijd aan besteed. Groetjes Rita. |
|
perle
Hobbyguru Lid sinds: 12 Juli 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1575 |
Posted: 23 November 2007 om 15:48 |
Hallo,(ik ben eingelijk m'n ramen aan het zemen,...) Maar m'n pc staat op en moest es vlug komen piepen! Hier moet ik toch es reageren! Mooie krans! Heel mooie kransen van iedereen trouwens (heb er al enkele gezien en nog geen tijd gehad om te reageren!) Ook uw borduurwerkjes zijn supermooi! Perlefientje (mijn dochter van 15,ook op forum.)zal straks als ze thuiskomt wel blij zijn als ze ziet dat er nog mensen aan het borduren zijn! Ze is momenteel bezig met eentje van Maria van scharrenburg(Love-peace en harmony als ik het juist heb) Maar momenteel zijn Perlefientje en ik druk bezig(in de momentjes die we kunnen )met het breien van sjaaltjes voor Chrisjes kerstmarkt! Groetjes ,Perle!
|
|
|
|
Carlaa
Hobbywonder Lid sinds: 08 November 2007 Status: Offline Points: 707 |
Posted: 23 November 2007 om 16:41 |
Die krans is helemaal super geworden vind ik. Zag straks de foto niet staan alleen het naaipatroon
|
|
tammie
Hobbyguru Lid sinds: 10 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6409 |
Posted: 23 November 2007 om 19:38 |
erg leuke werkjes zeg.
|
|
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/ http://tammie1990.multiply.com https://www.facebook.com/tamara.denos http://tammy190.hyves.nl/ http://pinterest.com/tammie1990/ |
|
T Looman
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4146 |
Posted: 23 November 2007 om 21:33 |
mooie werkjes
|
|
groetjes Thea
|
|
noëlla
Posted: 23 November 2007 om 22:35 |
Dank jullie voor de leuke en positieve reakties. Mijn moeder vond de krans ook mooi (en dan is ie nog niet eens klaar, )
Ik heb inderdaad een hele tijd gewerkt aan de naaidoeken, maar het gaat er bij mij niet om het vlug klaar te hebben, het resultaat is hetgeen telt. Dus ik begin er aan, maar weet nooit wanneer het zal klaarzijn. Als ik iets tegen de klok moet afwerken, loopt het meestal fout, dus... daar doe ik niet meer aan mee, ik werk het af in mijn tempo en naargelang ik er tijd voor heb. |
|
groetjes, Noëlla
|
|
amandel
Hobbyguru Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Posted: 24 November 2007 om 11:33 |
ja zo kan het ook gewoon een sjaal breien, maar ik vind het andersom makkelijker anders heb je zoveeeeel steken op je pen . Maar elk idee is een goed idee, heel erg leuk je krans hoor. groetjes irene |
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 24 November 2007 om 23:00 |
Wat een mooie borduurwerken. Als ik ze zie dan jeuken mijn vingers maar ik heb daar echt te weinig tijd voor. Misschien .... later En je krans ook heel mooi en slim van je om in de andere richting te breien. Is hij gemaakt van Wibra garen ? daar heb ik namelijk nog 3 bollen overschot liggen kan ik ze daarvoor opgebruiken. |
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
Meia
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
Posted: 05 December 2007 om 02:53 |
Noëlla, hebben we je krans al gezien na afwerking?
|
|
All you need is love.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |