Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kreatie van kooppatroon verkopen mag dat?

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 23:07
Originally posted by vikike vikike wrote:

sommige ontwerpers zetten dat er dan appart bij, omdat zij dan ook zelf de gemaakte spullen verkopen en als jij ze dan in grote oplage zou maken ben je concurrentie


Dat was wat ik bedoelde. Dank je Vikike
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2012 om 12:51
Ik zou zeggen, gewoon doen en er wellicht een kaartje bijzetten 'naar ontwerp van....'
En verder.....gewoon lol beleven aan het maken en verkopen ervan.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 00:28
Ik doe het gewoon. Ik biedt het niet te koop aan, maar alleen als er iemand is die er naar vraagt, dus rijk wordt ik er niet van Wink
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Fertuhai View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 12 Oktober 2021
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fertuhai Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2021 om 20:36
En waarom probeer je niet iets nuttigers te doen? Persoonlijk, Ik zou ten zeerste aanbevelen dat u probeert om uw aandacht te vestigen op deze site bitcoin-era-official.com/nl/, want het was hier dat ik erin geslaagd om een goede plek waar je kunt beginnen met het maken van geld op het Internet te vinden.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2021 om 21:28
Wij doen iets nuttigs. Nuttiger dan reclame maken voor niet-bestaand geld. Ophoepelen meneer Fertuhai.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2021 om 21:53
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Wij doen iets nuttigs. Nuttiger dan reclame maken voor niet-bestaand geld. Ophoepelen meneer Fertuhai.

Goed zo Magtelt. Ik durfde niet te reageren, heb het wel gemeld.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2021 om 08:22
Ik had het ook al gemeld.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2021 om 13:03
Ik durfde ook niet te reageren , vooral niet omdat ik dat rare gedoe met prive ook al heb .
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns