Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kun je ook té veel zon krijgen ?????

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: kun je ook té veel zon krijgen ?????
    Posted: 21 Oktober 2011 om 12:33

Want dat hadden we, op Tenerife, de warmste oktober sinds tijden maar het was super, zo'n mooi eiland, nooit gedacht dat er meer te beleven is dan alleen zon, zee, strand en hoge flats. Paar dagen het binnen(ei)land in geweest met de auto en dán zie je het ware Tenerife, man oh man, ik heb nóg heimwee....maar ben helaas met de griep thuisgekomen, grrrrrrrrrrrrrrrrrr.Aangestoken door m'n dochter die de laatste dagen brak op de bank doorbr8. Maar we klagen niet want het was zó fijn en mooi...heb nog en paar foto's van een bijzonder handwerkje uit Vilaflor. de Roseta's, misschien bij anderen bekend maar voor mij was het een ongelofelijke verrassing, zó mooi...foto's komen zsm (van de roseta's ) adios!

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2011 om 13:41
Dat is sneu dat je u de griep hebt ik kijk al uit naar jouw foto's
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2011 om 13:46

Marlene,

spoedig herstel gewenst en ben benieuwd naar .. de roseta's

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2011 om 14:12

Ik heb hetzelfde gehad hoor, in de zomer eenheerlijk warme vakantie gehad, bij terug komtst meteen ziek.

ben ook benieuwd naar de foto's , en beterschap voor iedereen

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2011 om 09:44
Ha Marlene, fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. Hier is het meteen een stuk kouder, dus is het ook niet vreemd dat je de griep hebt opgelopen. Rust maar lekker uit en probeer die bacillen zo snel mogelijk kwijt te raken. Ik ben benieuwd naar je foto's
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2011 om 12:57
Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. Wij zijn in maart naar Tenerife geweest, ook de noordkant bekeken en het binnenland. Het is inderdaad een geweldig prachtig eiland.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2011 om 15:27
Mmm lief van je dat je de zon mee teruggebracht hebt. Al is het hier een stuk kouder. Hij schijnt tenminste heerlijk. Fijn dat je het zo heerlijk gehad hebt. Waar jij de voglende keer heen gaat hoeft niemand te vragen.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns