|
Reageer ![]() |
Autheur | |
huppel ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 11 Oktober 2006 Locatie: Germany Status: Offline Points: 350 |
![]() Posted: 19 April 2007 om 09:21 |
Ik wil, als ik mijn trui klaar heb, een kunstbreiprojectje beginnen, maar heb geen idee of dat moeilijk is. Daarom wil ik met een klein kleedje beginnen. Heeft iemand een patroontje, zodat ik het kan uitproberen? |
|
![]() |
|
Christien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2006 Status: Offline Points: 446 |
![]() |
Wat is kunstbreien? Christien |
|
![]() |
|
cormout ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 734 |
![]() |
Heeeeeeeeeeeel mooi breiwerk
Ronde tafelkleden bijvoorbeeld. |
|
![]() |
|
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() |
Ik weet niet of je al iets gevonden/gekregen heb. Maar in Burda special 'leren breien met plezier 2' staat een kleine cursus kunst breien voor een kussen en een kleedje. Als je wilt kan ik het voor je scannen en naar je mailen. |
|
![]() |
|
Breimuis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
![]() |
Ik heb wel een paar ronde kleedjes. Ze zien er best moeilijk uit. Ik kan momenteel niet scannen omdat de grote PC waar scanner aan vast zit om de 10 minuten uitvalt. Ik hoop dat mijn man tegen morgen het heuvel hersteld heeft. Maar het zal wel weer volledig opnieuw opstrarten. Maar als je ze wil hebben en wat geduld hebt dan komen ze er wel |
|
![]() |
|
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
Kunstbreien is zo leuk, mijn moeder heeft het heel erg veel gedaan. de mooiste kleedjes en kleden heeft ze gebreid. Zelf heb ik het ooit ook gedaan en dat waren allemaal kleine kleedjes van heel dun garen. Ik zal nog eens wat onderzetters breien. Ook van heel dun garen. Mocht je er aan beginnen en je hebt bijvoorbeeld een redelijk kleedje op de pennen, maak dan af en toe een lifeline. Als je ooit een steek laat vallen dan is het bijna niet te herstellen. Heb je een lifeline dan kun je eventueel je werk totdaar uithalen en dan alle steken weer opnemen. Een lifeline is niks meer dan af en toe een draad door je breisteken halen in een andere kleur. Kijk hier maar eens: http://www.knittinghelp.com/dynamic/php/video/index.php?file =/bas-tech-more/lifeline-rds.mpg |
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
|
catharina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
![]() |
Ik wil ook nog wel even zoeken.Volgens mij heb ik een tafelkleed (rond)Maar ik weet de grootte zo niet meer.Zoeken????????????
|
|
Groetjes Catharina
![]() |
|
![]() |
|
huppel ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 11 Oktober 2006 Locatie: Germany Status: Offline Points: 350 |
![]() |
Hallo Catharina Wacht nog maar even met zoeken. Ik heb op het ogenblik nog 8 aanvragen voor sokken breien. dus voorlopig kan ik nog niet beginnen met kunstbreien. groetjes Huppel |
|
![]() |
|
monica ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 20 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 335 |
![]() |
ik denk dat alle patroontjes alweer opgeborgen zijn maar wie heeft er nog een liggen van een klein kleedje
![]() |
|
groetjes janny
|
|
![]() |
|
catharina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
![]() |
Huppel, aan sokken breien komt nooit een einde hoor
![]() ![]() |
|
Groetjes Catharina
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Die van mij was een ronde van ong. 1.40m doorsnee. Zoeken???????? |
|
Groetjes Catharina
![]() |
|
![]() |
|
monica ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 20 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 335 |
![]() |
ik wil beginnen met een kleintje van 30/40cm dus je hoeft niet te zoeken Catharina
|
|
groetjes janny
|
|
![]() |
|
klamadi ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 709 |
![]() |
![]() |
|
groetjes
KLAZIEN |
|
![]() |
|
klamadi ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 709 |
![]() |
groetjes
KLAZIEN |
|
![]() |
|
Dikky ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 November 2007 Status: Offline Points: 2403 |
![]() |
Klazien je was me voor, ik wou hem net naar haar toemailen. Maar hier is de link gelijk naar de club http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=120500. Je kunt daar de patroontjes gewoon opvragen. Enige is dat je lid van clubs.nl moet zijn, maar dat is gratis. |
|
Groetjes,
Dorine |
|
![]() |
|
![]() |
ik ben niet blond(grijs)
![]() ![]() |
|
groetjes janny
|
|
![]() |
|
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
Monica, heb je al een patroon van een klein kleedje? Geef me anders even je email dan stuur ik je wat op! Groetjes Meia. |
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |