Kunstbreien |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De rose sjaal die bij creaties staat is uit het boekje van Monika Eckert. Met garenbolletjes staat de moeilijksheidgraad aangegeven. Bij de sjaal stond 1 bolleteje. Het was mijn eerste lacewerk. Er staan veel verschillende dingen in, sjaals, omslagdoek, polswarmers, zelfs een heel leuk avondtasje. Ik ga zeker nog meer uit dit boekje maken. Groetjes, Lida |
|
![]() |
|
betty neijts ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 15 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 72 |
Hoi allemaal,nog allemaal een gelukkig nieuwjaar,wel laat maar ben weer behoorlijk ziek geweest(longontsteking) maar beter laat dan nooit denk ik dan. ik wil een boekje kopen over kunstbreien,maar ben bang dat ik het niet kanen daarom wil ik vragen of iemand een makkelijk patroontje voor mij hebt liggen. het is weer eens iets anders denk ik.maar ik wacht af alvast bedankt Betty |
|
betty Neijts
|
|
![]() |
|
hannie simons ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Januari 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2 |
Hallo Sherry,
ik ben Google aan`t doorzoeken naar Kunstbreipatronen en ik heb jullie gevonden. Ik heb bij E-bay Breinaalden van 0.7 mm en Garen Maat 100 gevonden en mijn Handen jeuken om te beginnen. Aleen geen Patronen meer. Ik heb gelezen dat je tegen Betaling misschien Kopien wilt maken en ook wilt opsturen. Zou je dat willen doen a.u.b. Groeten
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Die Sherry is maar één keer op de hobbydoos verschenen en daarna nooit meer.
24 september 2011 was dat. Als je op Marktplaats "Kunstbreien" intoetst zie je 36 items. Je kunt behalve een bod doen ook de adverteerder emailen. Voor het geval je niet op internet bankiert. Dan kun je vragen, hoe je het kunt regelen. Ik heb alleen maar goede ervaringen gehad op Marktplaats. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
hannie simons ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Januari 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2 |
Hallo Sherry,
ik heb gisteren al gemaild maar het staat hier dus niet meer. Ik ben gaan googeln voor Kunstbreipatronen. Ik heb Garen Nr. 100 en Breinaalden van 0.7 mm. Mijn Vingers jeuken om te beginnen maar ik heb geen Patronen meer. (Alle weggegeven) Maar toen had ik ook nog geen fantastisch Breigaren. Misschien wil je voor mij ook wat Kopien maken, die ik natuurlijk ook betaal. Maar de Tijdschriften zijn niet meer te krijgen - wat heb ik een Kapataal weggegeven. Groeten Hannie
|
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Heb je de eerste regel van Magtelt' s antwoord gelezen?
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Googelen helpt niet, je moet echt naar www.marktplaats.nl, daar staat bovenin een lege balk, waarin je Kunstbreien typt. Dan krijg je een lijst van boekjes te zien. Je kunt ze één voor één aanklikken en dan zie je meer gegevens. Er is een optie: e-mail adverteerder. Klik je die aan, dan krijg je een formulier om te mailen. En dan kun je vragen stellen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |