Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kussenhoes

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lamberta View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 November 2018
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lamberta Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: kussenhoes
    Posted: 27 November 2018 om 11:03
wie kan mij helpen met het patroon van het kussen lucky charm pillow. Ik ben bij de toer waarbij je een lus breit tussen 2 steken (nld 21) dan moet je in de volgende toer (nld 22) in de lus een gedraaide staak rechts breien. Maar dit komt bij mij niet uit. Volgens patroon de 3e steek rechts maar de lus zit in de 4e steek.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2018 om 14:46
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 November 2018 om 15:01
de 22ste naald leest ge van links naar rechts en dan hebt ge
een steek breien
omslag breien
steek breien
en dan (de vierde dus) die gedraaide
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2018 om 13:50
Ik snap je vraag niet .

Is het het patroon wat bep als link neergezet heeft ?
Dan brei je toch in het rond met 5 pennen .
4 om je steken op te zetten en dan een om te breien en als je een rondbreipen gebruikt tel je toch gewoon door ?
Back to Top
lamberta View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 November 2018
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lamberta Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2018 om 14:34
Het gaat inderdaad om dit kussen.Ik brei ook in de ronde. Ik ben steeds aan de re-kant begonnen. Maar vanaf naald 22 klopt het bij mij niet meer. Ik heb op de een of andere manier daar een steek te veel voordat ik de gedraaide rechtse kan breien.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2018 om 14:53
Dus in pen 23 zit je probleem ?
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2018 om 19:40
Ik lees 1 omslag, 1 av, 2 recht samen breien, 1 omslag (deze omslag zit dan tussen 3 en 4) en waarom is dat niet goed ?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2018 om 20:21
Ik zie het probleem ook niet .In de volgende pen ga je de ene omslag verdraaid breien en de andere gewoon .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2018 om 00:07
Hebt ge altijd
bij het begin van het patroon een omslag gemaakt en
op het laatste van het patroon nog een steek gebreidt na de omslag?


zodat er tussen die patroondelen maar 1 echte steek zit? Misschien hebt ge u daar ergens in de voorgaande toeren vergist?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2018 om 08:36
Zou best kunnen wat Bep schrijft .

Tel voor de zekerheid je totale aantal steken eens wat je op je pennen hebt staan en vergelijk dat eens met je patroon .
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns