Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

laarsje gehaakt

Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Wille View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2010 om 14:12

Hallo!

Mag ik aansluiten in de rij? Ik heb net roze gekleurde wol gekocht... ideaal voor deze slofjes voor m'n kleine meid! Ben benieuwd of ik genoeg heb aan een bolletje. Wat denk je?

Groetjes!

Back to Top
Nancy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nancy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2010 om 15:36

Stuur me even een PM met je e-mail adres stuur ik je het patroon.

Gr Nancy

Back to Top
Wille View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2010 om 09:28
Bedankt!!
Back to Top
Barones View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Barones Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2010 om 14:50
Mijn mailbox staat ook open voor je laarsjes.
Bijvoorbaat dank
x_3bc1bd1f
Back to Top
Nancy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nancy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2010 om 15:22

mag ik dan je mail adres?

Gr Nancy

Back to Top
pingel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pingel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 09:19

Hallo,

De beste wensen allemaal.

Mag ik in het nieuwe jaar ook nog aansluiten voor het patroon van de slofjes ik vind ze echt heel leuk

groetjes Inge

hartelijke groetjes Inge
Back to Top
Nancy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nancy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 09:24
Pingel wat is je email adres?
Back to Top
pingel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pingel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2011 om 10:58

staat in mijn profiel!!

pingel@live.nl

alvast bedankt

hartelijke groetjes Inge
Back to Top
HennyZ View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer HennyZ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 11:27
Goedemorgen,

Deze topic is al even geleden, maar heeft iemand het patroon voor die laarsjes nog?
Opeens lijkt iedereen in mijn familie zwanger te zijn van meisjes..LOL
Leuk voor in de mand met kraamcadeautjes toch?

Alvast bedankt
Henny
Echte liefde krijg je van dieren
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 12:43
Henny, bovenaan elke rubriek staat WELKOM, een introdcutie op het forum.

Lees dat eerst,dan kunnen we je misschien helpen.

Ik heb wel een Nederlands haakpatroon voor gehaakte babyslofjes uit een oud breiboek, met gympjes en rolschaatsjes.

Over patronen wil ik geen PM's ontvamngen, die gooi ik direct weg. Wel mails, dan heb ik meteen het e-mailadres waar het naar toe kan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
HennyZ View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer HennyZ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 13:06
Hallo Magtelt,

Mijn excusses als ik iets niet goed heb begrepen.
Niet mijn bedoeling om iemand boos te maken ofzo.
Ik ben lid geworden van dit forum (al even geleden) om gezellig patronen te delen, wat ik ook al heb kunnen doen. Zeker niet om ergens over te zeuren.

En misschien een hele domme vraag, maar wat is een "PM"?

Ik moet zeggen dat ik nu nergens meer op durf te reageren.

Henny

Back to Top
Tams View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tams Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 14:30
Zou ik ook een patroon van laarsjes kunnen ontvangen :D
Liefs,
Tamara
Back to Top
HennyZ View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer HennyZ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 14:54
Hoi Tamara,

Ik denk dat ik verder zal moeten snuffelen.
Als ik iets gevonden heb hou ik je in gedachte.

Groetjes,
Henny
Back to Top
ErnaW View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ErnaW Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 17:17
Originally posted by Mistig Mistig wrote:

Marinda en Pleun , jullie hebben mail . Veel plezier er mee.

Ik hou me heel graag aanbevolen :-)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2012 om 19:24
Wie een e-mailadres in haar profiel heeft (bij msn messenger) heeft de slofjes straks in haar mailbox. Het schijnt even druk te zijn bij mijn postmaster.

Misschien klink ik kort door de bocht en narrig, maar ik draai al jaren mee met het forum en heb al een paar duizend keer moeten vragen om een e-mailadres. En sinds een paar dagen kunnen we wel onze outbox van de PM's wel legen, maar ik had daarvoor 34 bladzijden staan van mensen die na één keer op het forum verdwenen waren en nooit de moeite hadden genomen hun inbox te legen. Dus ik gebruik de PM functie voor oude bekenden.

We hebben inmiddels heel wat te maken gehad met lange tenen en het interesseert me echt geen moer meer hoe mensen over me denken. Ik deel patronen als het kan. Geen mailadres geen patronen, zo simpel is het. Daarom heb ik die introductie geschreven, wie hem niet wil lezen bekijkt het maar.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Petrahaakt View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petrahaakt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2012 om 22:27
Wat een geweldige laarsjes, zou iemand het patroontje naar mij kunnen mailen?

Alvast ontzettende bedankt!

Petra
Back to Top
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 16:53
Originally posted by marinda marinda wrote:

vlijtig liesje, de laarsjes zijn net je mailbox binnen gewandeld.

Het is wel even geleden ,maar heb je het patroon van de laasjes nog ?
zal het mogelijk zijn dat ik hier ook van gebruik mag maken

Hartelijk dank al vast   Groetjes   Van Geerke
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111 111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111 111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111 11111111111111111111
Back to Top
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 16:54
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Wie een e-mailadres in haar profiel heeft (bij msn messenger) heeft de slofjes straks in haar mailbox. Het schijnt even druk te zijn bij mijn postmaster.

Misschien klink ik kort door de bocht en narrig, maar ik draai al jaren mee met het forum en heb al een paar duizend keer moeten vragen om een e-mailadres. En sinds een paar dagen kunnen we wel onze outbox van de PM's wel legen, maar ik had daarvoor 34 bladzijden staan van mensen die na één keer op het forum verdwenen waren en nooit de moeite hadden genomen hun inbox te legen. Dus ik gebruik de PM functie voor oude bekenden.

We hebben inmiddels heel wat te maken gehad met lange tenen en het interesseert me echt geen moer meer hoe mensen over me denken. Ik deel patronen als het kan. Geen mailadres geen patronen, zo simpel is het. Daarom heb ik die introductie geschreven, wie hem niet wil lezen bekijkt het maar.
Back to Top
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 16:57
   hallo Magtelt

Ik wilde je vragen of je nog in het bezit ben van het patroon van de laarsjes .
Zal ik daar ook gebruik van mogen maken

Hartelijke groet van Geerke
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.750 seconden.
Lang Yarns